کد خبر: ۸۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳

به گزارش پایگاه خبری وزارت صنعت، وحید منایی با اشاره به افزایش چند باره قیمت محصولات شرکت مدیران خودرو اعلام کرد: ضرورت هماهنگی شرکت‌های تولید کننده خودرو با سازمان حمایت در هر گونه تغییر قیمت به شرکت ها ابلاغ شده است.

او ادامه داد: درباره موضوع گران‌فروشی محصولات شرکت مدیران خودرو، با توجه به شکواییه های متعددی که در این زمینه دریافت شده، مستندات بهای تمام شده محصولات این شرکت را مطالبه کرده‌ایم و موضوع تعیین قیمت تمام شده خودروهای تولیدی این شرکت، در دفتر بررسی قیمت سازمان حمایت در دست بررسی است.

  • باکس
  • تعیین تکلیف خودروهای میتسوبیشی

معاون سازمان حمایت با اشاره به اقدام شرکت آرین موتور پویا، واردکننده انواع خودرو میتسوبیشی، برای دریافت مابه التفاوت تحویل خودرو از خریداران، اعلام کرد: دریافت مبلغ مابه التفاوت در قراردادهای پیش فروش خودرو، مطابق مصوبه مرتبط با ترخیص خودروهای دپویی در گمرک بوده است.

وحید منایی توضیح داد: به اعتقاد ما آرین موتور پویا به صورت علی‌الحساب و به منظور تسریع در ترخیص و تحویل خودرو به مشتریان نسبت به دریافت مبلغ مابه التفاوت اقدام کرده است. منایی گفت: این شرکت در این ارتباط مستندات مرتبط با بهای تمام شده واردات خودروهای مذکور را به سازمان حمایت ارائه کرده تا پس از احصای قیمت تمام شده و ابلاغ آن، نسبت به تسویه حساب با خریداران اقدام کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار