کد خبر: ۸۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
آزمون بین المللی نجات و کار در ارتفاع در ایستگاه مرکزی HSE شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد،‌ ‌آزمون بین المللی نجات و کار در ارتفاع در سطوح 1 ، 2 و ‌3 به صورت تئوری و‌ عملی و با حضور "کامران اندامی" ممتحن بین المللی به مدت پنج روز از تاریخ هفت لغایت یازده شهریور 98 در ایستگاه مرکزی HSE شرکت پازارگاد برگزار شد.
"ابوالقاسم فغانی" کشیک ارشد آتش نشانی و مدرس سطح 3 ایراتا (اتحادیه بین المللی دسترسی به طناب ) در خصوص برگزاری دوره های آموزشی این مرکز گفت: "شرکت ایراتا مجری و صاحب استاندارد دسترسی به طناب است. با برنامه ریزی انجام گرفته برنامه پنج ساله ای تدوین و مکاتبات لازم با شرکت ایراتا برای راه اندازی مرکز آموزشی در ایستگاه مرکزی HSE پتروشیمی منطقه پارس انجام شد."
فغانی افزود: "با خرید تجهیزات و آماده سازی سالن ، سال گذشته موفق به عضویت موقت در اتحادیه صنعتی دسترسی به طناب شدیم و مجوز موقت یکساله برای برگزاری دوره آموزشی صادر شد و در حال حاضر HSE پتروشیمی منطقه پارس آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی و آزمون برای کلیه شرکت‌های زیر مجموعه نفت ، گاز و پتروشیمی را دارد.
وی هدف از برگزاری این دوره را کاهش خطرات صعود در ارتفاع در صنعت نفت با استفاده از طناب بیان کرد.
گفتنی است HSE پتروشیمی منطقه پارس تنها مرکز دارای مجوز آموزش و برگزاری آزمون بین المللی "کار در ارتفاع" تحت نظارت ایراتا (اتحادیه بین المللی دسترسی به طناب ) است که بصورت ماهانه این دوره ها را برگزار می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: