کد خبر: ۸۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
همزمان با هفته دولت بانک تجارت با اختصاص مبلغ 10 میلیارد ریال کمک بلاعوض زمینه آزادسازی 35 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در سراسر کشور را فراهم کرد.

نادر خواجه حق وردی قائم مقام مدیر عامل بانک تجارت با اعلام این مطلب گفت: در ادامه همکاری این بانک با ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند 35 نفر دیگر از زندانیان جرایم غیر عمد با مشارکت 10 میلیارد ریالی بانک تجارت به آغوش خانواده بازگشتند. این مبلغ در تاریخ 26 مرداد به حساب شماره 7777 به نام ستاد رسیدگی به امور دیه زندانیان نیازمند نزد شعبه مرکزی این بانک واریز شد.
حق‌وردی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای بانک تجارت در عمل به مسئولیت های اجتماعی مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به شمار می رود گفت:. بانک تجارت در سی و دومین گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند کشور با اهدای ده میلیارد ریال کمک نقدی از محل پنج درصد از دو درصد منابع قرض الحسنه، حضور موثری در این مراسم داشت.
قائم مقام مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به سابقه همکاری این مجموعه با ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه یادآور شد: بانک تجارت در سال97 با اعطای مبلغی بالغ بر 10میلیارد ریال کمک بلاعوض، زمینه آزادسازی تعداد زیادی از زندانیان مشمول جرایم غیر عمد در استانهای مختلف کشور را فراهم کرده و همچنین در سال96 نیز با اعطای مبلغی بالغ بر12میلیارد ریال کمک بلاعوض، زمینه آزادسازی 78 نفر از زندانیان مشمول جرایم غیر عمد دیه در استان‌های مختلف کشور را فراهم کرده است.
حق وردی افزود: بانک تجارت پیش از این در راستای ایفای مسئولیت‎های اجتماعی خود، با امضای تفاهم نامه‌ای با ستاد دیه کشور ضمن ارائه انواع خدمات بانکی به این ستاد، امکان واریز کمک‌های مردمی به حساب 7777 ستاد دیه را از طریق تمامی شعب، دستگاه های خودپرداز، همراه بانک و پایگاه اینترنتی امید تجارت مهیا کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: