کد خبر: ۸۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
مدیرعامل بانک قرض ­الحسنه رسالت گفت: بانکداری الکترونیک جزء لاینفک بانکداری امروز است و برای دستیابی به بانکداری دیجیتال باید بانکداری الکترونیک عملیاتی شود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی، محمدحسین حسین ­زاده در حال حاضر تمام خدمات بانک قرض­ الحسنه رسالت به صورت غیرحضوری قابل ارائه به مشتریان است. وی ارائه خدمات فارغ از قید زمان و مکان را یکی از محاسن بانکداری الکترونیک برشمرد واظهارداشت: قابل رصد بودن خدمات در دورترین نقاط کشور نیز از دیگر مزایای بانکداری الکترونیک است. مدیرعامل بانک قرض ­الحسنه رسالت به پیشرفت تکنولوژی در دنیای کنونی اشاره کرد و گفت: دنیای بانکداری نیز باید از این فناوری­ ها بهره ببرد و خدمات آسان­تر وارزان ­تر به مردم ارائه کند.
حسین ­زاده گفت: در بانک قرض ­الحسنه رسالت، آسان، ارزان، شرعی و مدرن بودن را برگزیدیم تا خدماتی غیرحضوری و درخور مشتریان ارائه دهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: