کد خبر: ۸۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
انتقاد تند فلاحت پیشه از "منبرنشینان پاکتی"
حشمت الله فلاحت پیشه در توئیتی صریح پاسخ توهین های پناهیان به نمایندگان مجلس را داد و او را «منبرنشین های پاکتی» خطاب کرد.

حاشیه های جنجالی توهین پناهیان به نمایندگان مجلس + فیلم

حشمت الله فلاحت پیشه در توئیتی صریح پاسخ توهین های پناهیان به نمایندگان مجلس را داد و او را «منبرنشین های پاکتی» خطاب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا پناهیان، اخیرا اظهارات تندی را علیه نمایندگان مجلس مطرح کرده و گفته بود«مردهایی که در مجلس هستند و نامرد نیستند، تا وقتی رأی‌ها شفاف نشده، در هر رأی‌گیری رأی خودشان را صریحاً اعلام کنند و الا دارند از این فرصتِ پنهان‌کاری سیاسیون سوءاستفاده میکنند. چرا با شفاف سازی رای تان در مجلس مخالفت می کنید؟ بگویید چه غلطی می‌کنید!»

اظهارات این روحانی تندرو با انتقاداتی همراه شد، آنچه که حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در توئیتی نوشته است؛

شخصا با مصاحبه های هر روزه ام، هیچ رای پنهانی نداشته ام اما باید به حال و روز مجلس ایران گریست که برخی منبرنشین های پاکتی اینگونه بی ادبانه به آن توهین می کنند. کاش خودشان جهت روشنگری ملت شفاف بگویند برای پراکندن این عربده های غیراخلاقی، پاکت چند میلیونی دریافت می کنند؟

علیرضا رحیمی نماینده تهران در مجلس هم در توییتی نسبت به اظهارات تند پناهیان درباره نمایندگان مجلس واکنش نشان داد.

عضو هیات رئیسه مجلس در توییتر خود نوشت: آقایی که از منبر امام حسین، توهین ترویج می کند و به نام هیاتهای منسوب به رزمندگان وعظ می نماید آیا با بد دهنی و اهانت به مردم و مجلس همچنان شایسته عنوان واعظ است؟ از منبر حسینی کرامت حسین(ع) ترویج شود نه بی حرمتی و اهانت. از ارکان نظام دم می زنند و هر بار به یک رکن می تازند.

در ادامه فیلم اظهار نظر پناهیان در خصوص نمایندگان مجلس را می بینید: 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار