کد خبر: ۸۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
بارسلونا به جای نیمار سراغ امباپه می‌رود
خبرگزاری میزان- مدیران باشگاه بارسلونا در صورتی که نتوانند نیمار را به نوکمپ بازگرداندند، سراغ هم‌تیمی این بازیکن برزیلی در پاری‌سن‌ژرمن می‌روند. تاریخ انتشار: 14:16 - 22 شهریور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۱۷۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا خبر داد ممکن است بارسلونا تلاش برای بازگرداندن نیمار را متوقف کند و به جای او با هم تیمی‌اش کیلیان امباپه فرانسوی وارد مذاکره شود.

کاتالان‌ها در طول فصل تابستان تلاش زیادی برای بازگرداندن نیمار به نوکمپ کردند، اما تا پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی با نتیجه مثبتی روبه‌رو نشدند و این بازیکن در پاری‌سن‌ژرمن ماندگار شد.

تلاش برای جذب دوباره این مهاجم برزیلی، اما بحث‌های داخلی زیادی را در باشگاه بارسلونا به راه انداخته و حتی این سوال مطرح شده است که آیا تلاش بارسا برای خرید دوباره نیمار درست است؟ آیا بهتر نیست بارسلونا به جای نیمار برای جذب کیلیان امباپه ۲۰ ساله که دیگر ستاره درخشان پاری‌سن‌ژرمن است، دست به کار شود؟

البته واضح و مشخص است که اگر تلاش‌های بارسا برای بازگرداندن نیمار به بن‌بست بخورد، قطعاً جذب امباپه قبل از اتمام قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن در ماه ژوئن سال ۲۰۲۲، کار سخت‌تر و گرانتری خواهد بود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار