کد خبر: ۸۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
با پایان یافتن دهه اول ماه محرم، نمایش برخی سریال ها به پایان رسید و در هفته پیش رو پخش سه سریال جدید از رسانه ملی آغاز می شود.

از

با پایان یافتن دهه اول ماه محرم، نمایش برخی سریال ها به پایان رسید و در هفته پیش رو پخش سه سریال جدید از رسانه ملی آغاز می شود.

نمایش فصل سوم سریال تلویزیونی «ستایش» از دیشب آغاز شد. این سریال هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. باز پخش این مجموعه ۳۰ قسمتی نیز یک و نیم بامداد، ۱۰ صبح و ۱۴ و ۳۰ بعد از ظهر روز بعد است.

داستان سریال ستایش پیرامون زندگی ستایش با بازی نرگس محمدی است که با فراز و نشیب های زیادی همراه است و فصل سوم این سریال نیز با قصه ای که ادامه داستان فصل دوم این سریال است ساخته شده است.

داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، قربان نجفی، فریبا نادری، سینا شفیعی و فرهاد جم از بازیگران فصل سوم سریال «ستایش» هستند.

سریال محرمی «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام هم از امروز شنبه (۲۳ شهریور) روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. علاقه‌مندان به سریال‌های تلویزیونی می‌توانند بازپخش این سریال را در ساعت‌های ۱۲:۰۰، ۱۶:۱۵ و ۱:۳۰ بامداد روز بعد مشاهده کنند.

داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، پژمان بازغی، ماه‌چهره خلیلی، امیرحسین صدیق، علی اوجی، حسن زارعی، نیلوفر شهیدی، شیوا خسرومهر، مختار سائقی همراه با آتیلا پسیانی گروه بازیگران «مرضیه» را تشکیل می‌دهند.

«ترور خاموش» هم عنوان سریال جدید شبکه یک سیماست که از دیشب ساعت ۲۲:۱۵ پخش شد. این سریال به کارگردانی احمد معظمی است و با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تولید شده است. باز پخش این سریال حوالی ساعت ۱۵:۳۰ روز بعد خواهد بود.

نام قبلی این سریال مرگ خاموش بود و در راستای سریال سارق روح ساخته شده است که به معضلات اجتماعی می پردازد .از  عوامل سریال ترور خاموش می توان به نویسنده سریال هومان فاضل و تهیه‌کننده آن ابوالفضل صفرا اشاره کرد . سریال ترور خاموش مجموعه سی قسمتی است که جایگزین سریال بوی باران می شود . بوی باران تا بعد از دهه اول محرم و نوزدهم و بیستم شهریورماه روی آنتن خواهد بود و از بیست و سوم شهریورماه سریال ترور خاموش بر روب آنتن شبکه یک می رود .

سعید راد از بازیگران نقش اول سریال ترور خاموش به شمار می‌رود و نقشه قهرمان و ماموران امنیتی را در این سریال ایفا می‌کنند . از دیگر بازیگران ترور خاموش می توان به جلال فاطمی ، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی پور، پریوش نظریه ، ستاره اسکندری ، رضا مولایی، سامیه لک ، مهدخت مولایی، ژیلا آل ارشاد ، مریم بوبانی ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی ، حمید شریف‌ زاده ، حسین سحرخیز ، سمیرا حسینی ، آناهیتا افشار، سپیده خداوردی و شایسته ایرانی اشاره کرد .

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار