کد خبر: ۸۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
همزمان با عاشورای حسینی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از بیمارستان های تامین اجتماعی سلمان فارسی بوشهر و مهر برازجان بازدیدکرد و در جریان خدمت رسانی به مراجعان و بیمه شدگان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی مهر برازجان با مدیران و کارکنان این مرکز درمانی گفتگو کرد و همچنین از بیماران بستری نیز عیادت و دلجویی کرد. در جریان این بازدید سرپرست فرمانداری و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر دکتر سالاری را همراهی می کردند.
گقتنی است، در جریان این بازدید دکتر سالاری با درخواست افزایش 5000 مترمربعی زیربنای بیمارستان تامین اجتماعی مهر برازجان موافقت کرد. مقرر شد کمیته فنی مرکب از معاونت درمان، دفتر فنی و نماینده اداری و مالی از بیمارستان تامین اجتماعی مهر برازجان بازدید و طی دو برنامه کوتاه و میان مدت برای توسعه بیمارستان بر اساس ارتقاء بیمارستان از تک تخصصی به چند بخشی، بررسی کاهش فضاهای اداری و مالی و پشتیبانی به فضای درمانی، جابجایی فضای بیمارستان از ساختمان اصلی به ساختمان جنبی و اضافه کردن زیربنای لازم باز و سبک پیش ساخته در طبقه فوقانی در صورت داشتن شرایط لازم فنی و توسعه ساختمان فعلی را ارائه کنند.
همچنین، دکتر مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به همراه عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر از بیمارستان تامین اجتماعی سلمان فارسی بوشهر نیز بازدید و کمبودها و مشکلات این بیمارستان را بررسی کرد. وی در جریان این بازدید ضمن ارزیابی عملکرد این مرکز درمانی از بیماران بستری نیز عیادت کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: