کد خبر: ۸۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰

سلامت نیوز:سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان گفت: زنی که با همدستی دو برادر خود و یک نفر دیگر، همسرش را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.


به گزارش سلامت نیوز، باشگاه خبرنگاران جوان : سرهنگ فرامرز ملکوتی بیان کرد: شانزدهم شهریور در پی اعلام واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در جاده امامزاده ابراهیم (ع) برازجان و فوت موتورسوار که یک مرد تبعه افغانستان بود، به لحاظ مشکوک بودن صحنه تصادف علاوه بر عوامل پلیس راه، کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان در محل حضور یافتند.

او افزود: در بررسی های اولیه به نظر می رسید که متوفی بر اثر تصادف فوت کرده باشد، اما کارآگاهان پلیس آگاهی با دقت نظر، اطلاعات لازم را در محل حادثه برای بررسی های کارشناسی جمع آوری کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی دشتستان ادامه داد: در نتیجه بررسی های کارشناسی و اطلاعات دقیق میدانی مشخص شد که متوفی در نقطه ای دیگر به قتل رسیده و قاتل یا قاتلان برای منحرف ساختن مسیر تحقیقات جنائی صحنه تصادف و واژگونی موتورسیکلت را ترتیب داده اند.

سرهنگ ملکوتی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی به همسر مقتول و دو برادرش مظنون شدند.

او گفت: همسر مقتول در بازجویی‌ها و تحقیقات صورت گرفته ضمن اعتراف به این جرم، اقرار کرد که به علت اختلافات خانوادگی همسر خود را با همدستی دو برادرش و یک نفر دیگر با ضربات چاقو به قتل رسانده‌اند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان افزود: همسر مقتول به همراه دو برادرش پس از اقرار به قتل و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ ملکوتی بیان کرد: ماموران پلیس یکی دیگر از افراد مرتبط با این قتل را که در حال حاضر فراری است شناسایی کرده‌اند و در حال تلاش برای دستگیری او هستند.


برچسب ها: همسرکشی ، قتل
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار