کد خبر: ۸۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
شکست مقابل استرالیا، نتیجه خودزنی تیم ملی والیبال
خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال در سومین بازی خود رقابت‌های قهرمانی آسیا با نتیجه‌ای عجیب مغلوب تیم استرالیا شد. تاریخ انتشار: 10:15 - 25 شهریور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۹۹۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی والیبال ایران روز گذشته (یکشنبه) در سومین بازی خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا با نتیجه 3 بر یک مقابل استرالیا مغلوب شد. نتیجه‌ای عجیب که کمتر کسی می‌توانست ان را پیش‌بینی کند.

پیش از آغاز رقابت‌ها شاگردان کولاکوویچ در دو بازی دوستانه به مصاف همین تیم استرالیا رفتند که در هر دو بازی هم نتیجه به سود تیم ایران شد. در خصوص این دو بازی انتقادهای زیادی مطرح شد چرا که  تیم ملی والیبال که با استرالیا همگروه بود و لزومی نداشت که تیم ایران مقابل این تیم بازی دوستانه انجام دهد اما سرپرست تیم ملی والیبال با این توجیه که همه تیم‌ها از یکدیگر شناخت دارند تلاش کرد بازی دوستانه مقابل استرالیا را بدون ایراد جلوه دهد. احتمالا اگر باز هم از خوش‌خبر درباره چرایی بازی‌های دوستانه با استرالیا پرسیده شود وی باز هم توجیهی برای آن خواهد داشت و در نهایت این بازی‌های دوستانه را اشتباه نمی‌داند.

در حال حاضر مسئولان والیبال ایران در قبال تصمیماتی که می‌گیرند خودشان را مسئول نمی‌دانند و شاید اگر غیر از این بود اتفاقات بهتری رخ می‌داد. تیم ملی والیبال ایران همچنان فرصت جبران دارد اما شکست‌ مقابل استرالیا می‌تواند یک تجربه بزرگ برای تیم ملی والیبال باشد، البته اگر اراده‌ای برای استفاده از این تجربه وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار