کد خبر: ۸۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
فرمانده پایگاه بسیج بیمه آسیا، وظیفه امروز بسیج را مبارزه اقتصادی و کمک به توسعه اقتصادی کشور اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، مدیرعامل و فرمانده پایگاه بسیج بیمه آسیا در گردهمایی فرماندهان بسیج حوزه ها و پایگاه­ های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی که در سالن اجتماعات شرکت بیمه آسیا برگزار شد ، وظیفه اصلی بسیج را مبارزه اقتصادی عنوان کرد.
فرمانده پایگاه بسیج بیمه آسیا در این گردهمایی به ارائه گزارشی از فعالیت های پایگاه بسیج بیمه آسیا در شش ماهه نخست سال جاری پرداخت و افزود: 81 درصد برادران و 61 درصد خواهران شاغل در بیمه آسیا در تهران بسیجی هستند.
دکتر علیرضا زمانی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این همایش ، ضمن قدردانی از میزبانی بیمه آسیا و با اشاره به حادثه عاشورا، انتظار از بسیجیان را عمل و برنامه ریزی به موقع در راستای وظایف و تکالیف بسیج عنوان کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی دشمن در راستای عملیات جنگ روانی، گردان های سایبری در فضای مجازی باید مستحکم و فعال باشند.
وی در ادامه به بررسی برنامه های انجام شده در سطح وزارتخانه، از قبیل برگزاری مسابقات قرآن، ورزشی و استقرار میز خدمت در مصلی تهران (محل برگزاری نماز جمعه) پرداخت و از پایگاه های فعال در برگزاری این برنامه ها تقدیر و تشکر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: