کد خبر: ۸۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
کاهش تصدی گری دولت و ایجاد یک بدنه سبک، چالاک و کارآمد برای نهادهای حاکمیتی از مهم ترین مولفه های توسعه اقتصادی کشور است.

حفظ استقلال سندیکاها، انجمن های حرفه ای و سازمان های صنعت نهاد و تخصص محور برای دولت ها چند مزیت عمده را به همراه دارد که بالندگی در سایه چندصدایی از درخشان ترین دستاوردهاست.
نهادناظر صنعت بیمه برای شنیدن تمام حرف های این صنعت به گفتمانی آزاد و بدون وابستگی نیاز دارد و در چنین شرایطی منتخب شرکت های بیمه می تواند این صدا را به گوش بیمه مرکزی برساند.
به یاری خداوند متعال انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه گران ایران در فضایی آرام و سرشار از تعامل، برای بهبود ارکان مدیریتی و اعمال تمامی سلایق و دیدگاه ها در فرایند انتخاب، برگزار شد و نهاد ناظر با استقبال از این همدلی و استقلال رای اعضای سندیکا، نتیجه انتخابات را به فال نیک می گیرد و حمایت خود را ازاین نهاد تخصصی و صنفی صنعت بیمه اعلام می کند.
برپایی انتخابات سندیکای بیمه گران در شرایط کاملا حرفه ای و به دور از حاشیه، از بلوغ صنعت بیمه و درک حساسیت های موجود و اراده اعضای سندیکا برای گستراندن چتر آرامش و اطمینان در جامعه حکایت دارد که شایسته تقدیر است.
انتظار می رود مدیریت جدید سندیکا با برنامه های مدون و سیاست گذاری فنی پا به عرصه خدمت گذاشته و در چارچوب تعیین شده توسط قانون به انجام تکالیف حرفه ای و مسئولیت ها و ماموریت های ذاتی خود بپردازد.
کمک به تدوین آیین نامه ها، همکاری در حوزه های آموزش تخصصی مدیریت ریسک، ارزیابی خسارت ونظایر آن، تلاش برای تعمیم و توسعه پوشش های بیمه ای و جلب رضایتمندی مردم در راستای ارتقای ضریب نفوذ بیمه از طریق ایجاد تعامل تنگاتنگ شرکت های بیمه، رفع چالش های مدیریتی در صنعت بیمه، الزام شرکت های بیمه به استقرار نظام خودکنترلی و نظارت سندیکا بر این فرآیند و بالاخره ایجاد هماهنگی بین شرکت های بیمه برای انجام پروژه های با اهمیت فرهنگسازی از مهمترین ماموریت های سندیکای بیمه گران ایران است که انشالله با تلاش مضاعف، دستیابی به این اهداف دور از دسترس نخواهد بود.
ضمن تشکر از زحمات دبیرکل پیشین سندیکا و تبریک به دبیرکل منتخب، برای ایشان و اعضای محترم سندیکای بیمه گران ایران و سایر همکاران ، آرزوی توفیق بیشتر را از درگاه خداوند منان خواستارم.
غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی

نام:
ایمیل:
* نظر: