کد خبر: ۸۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
دومین برد کالدرون در هفته سوم لیگ برتر
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر صنعت نفت به استقبال برگزاری نودمین دربی پایتخت رفت. این دومین پیروزی سرخپوشان با سرمربی آرژانتینی در لیگ نوزدهم است.

پرسپولیس با نفت برای دربی انرژی گرفت

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر صنعت نفت به استقبال برگزاری نودمین دربی پایتخت رفت. این دومین پیروزی سرخپوشان با سرمربی آرژانتینی در لیگ نوزدهم است.

آخرین دیدار از هفته سوم نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۹:۴۵ امروز دوشنبه بین تیم های پرسپولیس و صنعت نفت در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. محمدحسین کنعانی زادگان(۵۷) برای پرسپولیس گل زد.

پرسپولیسی ها در حالی گام در این دیدار گذاشتند که در هفته دوم برابر تراکتور تن به شکست داده بودند. از سوی دیگر کالدرون چند تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود که شامل حضور رادوشوویچ، کنعانی زادگان، انصاری و جونیور در ترکیب اصلی می شد. 

نیمکت نشینی سیدجلال حسینی پس از مدتها یکی از اتفاقات ویژه شروع این دیدار بود.

هر چند پرسپولیسی ها تلاش کردند در نیمه اول دروازه حریف آبادانی را خیلی زود باز کنند اما حملات آنها زهر لازم را نداشت و تا ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی حتی یک موقعیت جدی و خطرناک هم روی دروازه حریف ایجاد نکردند.

در ادامه بازی هم پرسپولیس نمایشی بهم ریخته و بدون تاکتیک خاص داشت و بازیکنانش در میانه میدان اکثر توپ ها را از دست دادند. در دقیقه ۴۳ خطایی که شجاع خلیل زاده روی خط محوطه جریمه یک کارت زرد برای او داشت. این ضربه را طالب ریکانی به زیبایی زد که رادوشوویچ با مهارتی ویژه توپ را با یک دست گرفت تا در نهایت نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم کالدرون دست به تعویض زد و وحید امیری را به جای بشار رسن وارد زمین کرد تا روند تهاجمی تیمش بهتر شود. این تغییر تاثیر خودش را گذاشت و پرسپولیس در نیمه دوم متفاوت تر از نیمه اول عمل کرد و صاحب موقعیت های بیشتری برای گلزنی شد. 

در دقیقه ۵۷ خطایی که پشت محوطه جریمه صنعت نفت نصیب پرسپولیس شد را محمدحسین کنعانی زادگان با شوتی نه چندان محکم به سمت دروازه نفت زد که اشتباه دروازه بان حریف باعث شد توپ از زیر دست او عبور کند و به تک گل سرخپوشان منجر شود.

بعد از این گل پرسپولیس بازهم صاحب موقعیت هایی شد اما در خط حمله علی علیپور نمایش ضعیف و دور از انتظاری داشت و نتوانست در چند موقعیت خطرساز شود.

در دقایق پایانی صنعت نفت برای زدن گل تساوی تلاش زیادی کرد اما دفاع خوب پرسپولیس این اجازه را به آنها نداد تا به خواسته شان برسند. شاگردان کالدرون اما در وقت های اضافه دو بار فرصت رسیدن به گل دوم را داشتند که یک بار توپ به تیر دروازه خورد و یک بار هم علیپور موقعیت تک به تک را از دست داد.

پرسپولیس با این پیروزی ۶ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد. صنعت نفت هم چهار امتیازی باقی ماند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار