کد خبر: ۸۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

سلامت نیوز: پدر عمادصفی یاری که جانش را در ورزشگاه آزادی به خاطر برق گرفتگی از دست داد گفت: یک نفر از مسئولان باید جواب من را بدهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ محمد صفی یاری، پدر عماد کودک 6 ساله که در ورزشگاه آزادی جانش را از دست داد صبح امروز در برنامه سلام صبح بخیر گفت: از اینکه مرا پشت خط آوردید تشکر می کنم، پسر من 6 ساله بوده نه 8 سال. او متولد 1392 است و دوشنبه می خواست به مدرسه برود.

او گفت: از کارشناس برنامه شما تشکر می کنم که به خوبی به همه نکات اشاره کرد، از آقای انصاری‌فرد تشکر می کنم که منت سر من و خانواده ام گذاشت و در مراسم ما شرکت کرد، من مغازه ای دارم که ورزشی است، اینها آمده اند بعد از 40 سال به تیر برق داربست زده اند که یک بچه 6 ساله خشک شود و جلوی من پرپر شود. ما تا دو و نیم شب آنجا بودیم و از اداره برق گفتند بله این سیم برق، برق دارد و مسئولان ورزشگاه هم آنجا بودند و امتحان کردند و دیدند داربست را روی برق زده اند.

صفی یاری ادامه داد: پسر 6 ساله چه می داند آن داربست برق دارد. همسر من دو روز است بیمارستان است و او را می برند و می آورند. باید جوابگو باشند، من از خون بچه ام نمی گذرم و باید مسئولان جوابگو باشند. چرا در خاکسپاری یک نفر به من تسلیت نگفت؟

پدر عماد در توضیح جزئیات بیشتر حادثه، گفت: آنجا تردد بود پسرم داشت بازی می کرد و دستش خورد و جلوی روی من خشک شد. دیدم پسرم کنار داربست دارد بازی می کند آمدم دستش را بگیرم او روی زمین افتاد و سه چهار ثانیه ای تمام کرده بود.مسئولان باید جواب بدهند، یک نفر باید به من بگوید مقصر من هستم. به جز آقای انصاری فرد که منت گذاشت و شام غریبان آمد، کسی نیامد. از خانواده پرسپولیس تشکر می کنم اما یک نفر با ما تماس نگرفت به ما تسلیت بگوید. مسئولان جواب مرا بدهند اما از خون پسرم نمی گذرم فقط یک پسر 6 ساله داشتم و تمام زندگی ام او بود.

برچسب ها: برق گرفتگی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار