کد خبر: ۸۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازديد از شعب استان خراسان جنوبي بيان داشت: افزايش توان وام دهي بانک قرض الحسنه مهر ايران، رضايتمندي مشتريان، مراجعين و متقاضيان را فراهم مي كند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، اکبری در جریان بازديد از شعب استان خراسان جنوبي و در جمع همکاران گفت: مديريت شعب استان خراسان جنوبي باتوجه به ظرفيت هاي موجود در بخش مشاغل خرد و به ويژه کشاورزي مي تواند كمك شاياني را به افزايش رشد اقتصادي و ايجاد اشتغال پايدار داشته باشد.
وی افزود: در این راستا، باتوجه به اینکه یکي از دغدغه هاي دولت محترم بحث اشتغال و کمک به معيشت خانواده ها است، اين بانك با طرح هاي متنوع خود در بخش اشتغال و افزايش مبلغ تسهيلات قرض الحسنه اين بستر را فراهم كرده است.
مرتضی اکبری ادامه داد: در سال جاری تلاش می کنيم با کمک سازمان ها و نهادهايي همچون بنياد بركت، كميته امداد حضرت امام (ره)، تشكل هاي تعاوني روستايي و غيره در بخش هاي مولد همچون كشاورزي و صنعت براي جوانان جوياي كار اشتغال پايدار و باثبات ايجاد كنيم.
وی تصریح کرد: هرچند در شرایط کنونی، کار جذب منابع قرض الحسنه بسيار سخت و دشوار است اما با اين حال تحقق اهداف ترسيمي يکي از برنامه هاي اصلي بانك قرض الحسنه مهر ايران به شمار مي آيد و براي دستيابي به آن تمام تلاش خود را به كار خواهيم گرفت.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطرنشان ساخت: کارکنان این بانک با تمام توان خود و با انگیزه بسيار زياد توانسته اند در اين مدت ماموريت و نيت خيرخواهانه بانك را در ميان مردم تبيين و آشكار كنند.
وی با اشاره به کسب دو موفقیت بین المللی در بانک قرض الحسنه مهر ايران اظهارداشت: کسب رتبه اول بانک هاي ايران و رتبه سوم موسسات كاملا اسلامي دنيا و همچنين دريافت جايزه نخبه اقتصادي جهان اسلام حاصل اقدامات موثر و موفق اين بانك در جامعه است.
دکتر اکبری در بازدید از شعبه بیرجند نیز بيان داشت: باتوجه به ماهيت مردمي بودن اين بانک و در جهت افزايش رضايتمندي مشتريان لازم است براي تمامي آنان خدمات و امکانات بانكداري الكترونيك فعال شود تا از خدمات همراه بانك، اينترنت بانك و همچنين درخواست تسهيلات آنلاين استفاده بهينه نمايند.
وی افزود: کارکنان این بانک باید الگوی اخلاق اسلامي باشند تا يکي از جاذبه ها و دلايل رضايتمندي مشتريان رعايت اصول مشتري مداري و حفظ سجاياي اخلاقي باشد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در رابطه با مسئولیت های اجتماعي که بر عهده اين بانک است نيز اظهارداشت: لازم است تا خيرين استان براي کمك به پوشش تسهيلاتي نيازمندان بيشتر، با تقويت سپرده گذاري در شعب، اين بانك را در ايفاي مسئوليت هاي اجتماعي خود ياري نمايند.
وی اضافه کرد: جامعه هدف بانک قرض الحسنه مهر ایران عموم مردم است و تلاش می کنیم تا خدمات و طرح هاي بانک را به نحوي معرفي نماييم كه افراد توانمند نيز منابع خود را در شعب ما سپرده گذاري كنند.
در ادامه، نجدی مدیر امور استان ها از عملکرد بانک در ۶ ماهه نخست سال تقدیر کرد و بیان داشت: همکاران بايد براي تحقق اهداف بانك تلاش كنند و با انجام بازاريابي هاي هدفمند سهم بانك از بازارهاي پولي و مالي استان را افزايش دهند.
مجید وکیل، مشاور مدیرعامل و ریيس اداره کل حوزه مديريت نيز اظهارداشت: عزم و همت کارکنان براي توسعه بانكداري قرض الحسنه كمك شايسته اي به اشتغالزايي و بهبود شرايط اقتصادي جامعه مي كند.

نام:
ایمیل:
* نظر: