کد خبر: ۸۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷

 به گزارش ایرنا، «آندره‌آ استراماچونی» یکشنبه شب پس از پایان شهرآورد و شکست استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: استقلال بازی را بهتر شروع کرد و نمایش بهتری نسبت به پرسپولیس به اجرا گذاشت.

وی افزود: بعد از اینکه پنالتی «علی کریمی» تبدیل به گل نشد باز هم بهتر از حریف خود فوتبال بازی کردیم و اکثر اوقات بازی در نیمه اول توپ در اختیار استقلال بود.

استراماچونی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم استقلال نمایش خوبی را به اجرا نگذاشت و این موضوع را قبول دارم.

ادامه دارد: تساوی عادلانه‌ترین نتیجه‌ای بود که در پایان شهرآورد باید به ثبت می‌رسید و به عنوان سرمربی استقلال از این موضوع ناراحت هستم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: وقتی پنالتی را از دست دادیم بازیکنان استقلال واکنش خوبی را انجام ندادند اما این بهانه خوبی نیست و نمی‌تواند قانع کننده باشد.

سرمربی ایتالیایی استقلال ادامه داد: پیش از این‌ که پرسپولیس به گل برسد موقعیت خطرناکی بر روی دروازه استقلال ایجاد نکرد. روی یک حادثه دروازه‌ ما باز شد. ۲ تیم در دادن پاس به یکدیگر مشکل داشتند.

وی ادامه داد: «مهدی قائدی» آماده نبود و از وی در ترکیب ثابت استفاده نکردم. او را برای نیمه دوم به زمین فرستادم و «محسن کریمی» دیگر گزینه تهاجمی استقلال بود و به جز این ۲ نفر حتی یک بازیکن دیگر هم نداشتم.

سرمربی آبی پوشان تهران افزود: من فقط در یک بازی به داوری اعتراض کردم و آن بازی با ماشین‌سازی تبریز بود و گر نه در ۲ بازی دیگر اعتراضی از خود نشان ندادم.

استراماچونی تصریح کرد: این درست که استقلال شهرآورد را با شکست پشت سرگذاشت اما هنوز چهار هفته از لیگ برتر ایران گذشته و هفته‌های زیادی باقی‌ مانده است تا خود را در جدول بالا بکشیم.

وی در پایان گفت: شکست در شهرآورد باعث خواهد شد تا استقلال به خودش آمده و در ادامه لیگ برتر نتایج بهتری را کسب کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار