کد خبر: ۸۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر اظهار نظر در مورد وزارت ورزش باید دفاعیات خود را طی ۲ روز آینده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر اظهار نظر در مورد وزارت ورزش باید دفاعیات خود را طی ۲ روز آینده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند

کالدرون در کمیته انضباطی

کمیته انضباطی ابلاغیه‌ای را برای سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران صادر کرد.

کمیته انضباطی با ارسال ابلاغیه‌ای به گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اعلام کرد که با توجه به گزارش واصله دایر بر نشر اکاذیب از طریق بیان مطالب اعلامی در نشست خبری علیه وزارت ورزش و جوانان، وی بر اساس بند ۱۱ ماده ۲۱ از مقررات انضباطی مصوب ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۷ باید دفاعیات خود را از تاریخ این ابلاغیه (یکم مهر ماه) به مدت ۲ روز به کمیته انضباطی به طور مکتوب ارسال کند.

سرمربی پرسپولیس در جریان نشست خبری پیش از بازی تیمش در شهرآورد نود و یکم گفته بود: «وقتی تیمی سه بار پیاپی به مقام قهرمانی می‌رسد، طبیعی است که به فرزندان دیگر فوتبال ایران، خصوصا یکی از آنها کمک بیشتری شود تا آنها هم قهرمان شوند. بازیکن خارجی که به خدمت گرفتیم نهمین گزینه من بود و البته ارزان هم بود. امیدوارم آقایان دست از شکایت بردارند و مثل ما مسئولیت‌پذیر بوده و مرتب داور را محکوم نکنند.»

کالدرون در پاسخ به این پرسش که در خلال حرف‌هایش گفته بود به یک فرزند بیش از بقیه کمک می‌شود تا قهرمان شود؛ منظورش استقلال بوده یا خیر، گفت: منظور من این است که تیم‌های زیادی در ایران حضور دارند که وزارت ورزش باید به آنها کمک مالی کند. طبیعی است که این کمک مستقیم صورت بگیرد، ولی فکر می‌کنم شما خودتان متوجه منظور من شدید و همه چیز خیلی واضح است. بازیکن خارجی گران برای یک تیم است و خارجی ارزان برای ما. وقتی چیزی واضح است دیگر در موردش از من سوال نکنید.

همین اظهارات موجب شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این موضوع واکنش نشان دهد.

در بیانیه کمیته انضباطی همچنین آمده است: روزبه چشمی بازیکن استقلال با توجه به گزارش واصله دایر نشر اکاذیب از طریق بیان مطالبی در فضای مجازی نسبت به داور مسابقه استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان، بر اساس بند ۱۱ ماده ۲۱ از مقررات انضباطی مصوب ۹۷/۱۲/۱۹ و علیرضا اشرف مدیر رسانه پرسپولیس با توجه به گزارش واصله دایر نشر اکاذیب از طریق بیان مطالبی در فضای مجازی مبنی بر احتمال بخشش در دو پرونده، بر اساس بند ۱۱ ماده ۲۱ از مقررات انضباطی مصوب ۹۷/۱۲/۱۹ با ابلاغیه کمیته انضباطی مواجه شدند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار