کد خبر: ۸۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
امروز پرفروش‌ترین خودروهای بازار هر چند با بازاری راکد مواجه بودند اما با افزایش اندک قیمت روبرو شدند . پراید ۱۱۱ امروز به قیمت ۴۶ میلیون تومان فایل شد و خودروی سایپا ۱۳۱ نیز با رشد یک میلیون تومانی قیمت ۴۱ میلیون تومان عرضه شد.

نوسان های عجیب قیمت در بازار خودرو + جدول

روند کاهشی قیمت‌ها در بازار خودرو دور از انتظار خریداران و فروشندگان بازار ادامه دارد و سبب نوسانات عجیبی از نظر قیمت در بازار شده است.

امروز چهارشنبه ۳ مهر، نوسان جزئی قیمت ها در بازار نتوانسته است زمینه را برای فعالیت عادی بازار خودرو فراهم نماید. 

امروز پرفروش‌ترین خودروهای بازار هر چند با بازاری راکد مواجه بودند اما با افزایش اندک قیمت روبرو شدند . پراید ۱۱۱ امروز به قیمت ۴۶ میلیون تومان فایل شد و خودروی سایپا ۱۳۱ نیز با رشد یک میلیون تومانی قیمت ۴۱ میلیون تومان عرضه شد. 

قیمت سمند ال ایکس با قیمت ۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و خودرو پژو ۴۰۵ جی ال ایکس با قیمت ۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر قیمت، ثابت ماند.

امروز خودروی پژو ۲۰۰۸ نیز با ۲ میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت ۲۹۳ میلیون تومان و خودرو کیا سراتو ۲۰۰۰ با یک میلیون تومان کاهش قیمت با قیمت ۲۸۳ میلیون تومان در بازار به فروش رسید.

خودرو دنا پلاس تیپ ۱ نیز امروز با یک میلیون تومان کاهش قیمت با قیمت ۱۱۸ میلیون تومان و خودرو کوییک اتومات با قیمت ۹۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته در بازار معامله شد. در آخر خودرو رنو ساندرو اتومات با یک میلیون تومان کاهش قیمت با قیمت ۱۶۴ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

 جدول زیر قیمت روز خودروهای پر فروش را نشان می دهد.

نوسان های عجیب قیمت در بازار خودرو + جدول

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار