کد خبر: ۸۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
همزمان با 7 مهرماه، روزملی آتش نشانی و ایمنی، مانور امداد و نجات و رژه خودروهای واحد آتش نشانی و ایمنی، در پتروشیمی لردگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این مراسم که در محوطه سایت شرکت برگزار شد، بخش‌هایی چون نجات مصدوم از ارتفاع و اطفای حریق فرضی توسط گروه‌های امدادی این شرکت صورت گرفت.
ساتیار خیری ریاست واحد HSE ضمن یاد آوری یاد و خاطر شهدای آتش نشان گفت: رژه ناوگان خودرویی تجهیزات و ماشین‌آلات آتش‌نشانی شرکت، با هدف نمایش تجهیزات و توانمندی‌ها، در مقابله با حوادث و به نمایش گذاشتن تجهیزات، ماشین آلات و توانایی نیروهای عملیاتی این سازمان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه پیمانکاران توانمند شرکت پتروشیمی لردگان، همواره برای ارائه خدمات در هنگام بروز حوادث حضور فعال دارند، تصریح کرد: از تمامی زحمات و تلاش‌های پرسنل این واحدها که با همت و توانایی بالای خود رکورد 23 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه منجر به فوت را در این مجتمع به ثبت رساندند تقدیر وتشکر می‌کنم.
در ادامه کاظم همتیان رییس ایمنی پتروشیمی لردگان خاطرنشان کرد: شغل آتشنشانی دارای علاقه‌مندی و شوق خاصی بوده كه شايد تا اين اندازه در هيچ شغلی وجود نداشته باشد و تنها افرادی مي‌توانند در اين حرفه موفق باشند كه از اين امتيازها برخوردار هستند.
وی ادامه داد: آتش‌نشان‌ها باوجود پيش‌بينی تمامی خطرهای احتمالی به محل‌های حادثه اعزام مي‌شوند و در اين ميان در برخی مواقع، با آسيب‌های جدی نيز مواجه هستند.
همتیان در پایان خاطرنشان کرد: حفظ ايمنی انفرادي يكي از مواردی است كه همواره مورد تاكيد ما بوده و در پيشگيري از آسيب‌های احتمالی جلوگيری می‌كند.

نام:
ایمیل:
* نظر: