کد خبر: ۸۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
به مناسبت روز ملي ايمني و آتش نشاني طي مراسمي با حضور مديران ارشد شركت پتروشيمي بندرامام از آتش نشانان و كارشناسان ايمني اين شركت تقدير و تجليل صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي پتروشيمي بندرامام روز دوشنبه 8 مهرماه با حضور حميدرضا رستمي مديرعامل پتروشيمي بندرامام و نيز ديگر مديران ارشد و مياني شركت مراسمي به مناسبت روز ملي ايمني و آتش نشاني در سالن تشريفات مجتمع برگزار گرديد و از آتش نشانان و كارشناسان ايمني شركت پتروشيمي بندرامام به پاس زحمات و خدمات صورت گرفته طي سال هاي متمادي تقدير و تجليل بعمل آمد.
در ابتداي مراسم سيد علي موسويون رئيس HSE پتروشيمي بندرامام گزارشي از دستاوردها و اقدامات صورت گرفته طي يك سال گذشته در حوزه هاي ايمني ، آتش نشاني ، بهداشت ، محيط زيست و پدافند غيرعامل ارائه كرد.
سپس حميدرضا رستمي مديرعامل پتروشيمي بندرامام ضمن خير مقدم به تمامي حاضرين در مراسم اظهار داشت : در طول انقلاب اسلامي چه در دفاع مقدس و چه در صنعت نفت همواره انسان هاي زيادي بودند كه با فداكاري در راستاي اعتلاء و سربلندي كشور عزيزمان قدم نهادند و شهيد شدند و مي بايست همگي در مسير شهدا حركت كنيم و در اين مسير استوار و صاحب قدم بمانيم.
در ادامه مديرعامل پتروشيمي بندرامام توضيحاتي از اقدامات و پروژه هاي انجام شده و همچنين طرح هاي در دست اقدام شركت در حوزه هاي مختلف توليدي ، منابع انساني ، مسئوليت هاي اجتماعي ، ورزشي ، HSE و غيره براي حاضرين ارائه نمود.
در پايان مراسم از سوي حميدرضا رستمي مديرعامل و ديگر مديران ارشد پتروشيمي بندرامام به جمعي از آتش نشانان و كارشناسان ايمني اين شركت هدايا و لوح تقدير اهداء شد و از زحمات و خدمات آنها تقدير صورت گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: