کد خبر: ۸۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
جشنواره تخفیفی زنگ تفریح شهروند که همزمان با شروع سال تحصیلی جدید آغاز شده، با استقبال بی‌سابقه‌ای از سوی شهروندان روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، هر ساله با آغاز سال تحصیلی خرید لوازم التحریر و مایحتاج دانش آموزان دغدغه ای است که برای خانواده مطرح می‌شود و فروشگاه های زنجیره ای شهروند به دنیال حمایت از معیشت خانوارهای ایرانی با راه اندازی جشنواره تخفیفی زنگ تفریح شهروند گام مثبتی در جهت تامین ملزومات تحصیلی مورد نیاز دانش‌آموزان برداشته است.
فروشگاه های زنجیره ای شهروند به عنوان یکی از مجموعه‌های تحت نظارت شهرداری تهران در تلاش است اقلام اساسی و مورد نیاز شهروندان را در تمام ایام سال با حداقل سود عرضه کند و با برگزاری جشنواره‌های تخفیفی توانسته در کنار رسالت خود به عنوان تامین و عرضه کالا حس اعتماد و اطمینان مشتریان را به دست آورد.
به همین خاطر و به دنبال استقبال شهروندان از جشنواره های تخفیفی، شرکت شهروندد در پنج‌شنبه و جمعه های پر از تخفیف و پر از جایزه بخش دیگری از کالاهای اساسی مشتریان خود را به صورت دوره ای و با حداکثر تخفیف عرضه می‌کند.
جشنواره فروش فوق العاده زنگ تفریح شهروند از ابتدای شهریور ماه با عرضه بیش از 3000 قلم کالای تخفیفی آغاز شده و تا 15 مهر ماه به کار خود ادامه خواهد داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: