کد خبر: ۸۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران با اشاره به اینکه در تلاش برای افزایش صادرات خدمان فنی و مهندسی بخش آب و فاضلاب با مشارکت شرکت‌های داخلی هستیم، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته درصدد حضور هر چه بیشتر در مناقصات بین‌المللی پروژه‌های نیروگاهی و برق‌آبی با همکاری شرکت‌های داخلی صنعت آب و برق هستیم.

بهروز مرادی در حاشیه بازید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، با اشاره به اینکه این رویداد بین‌المللی فرصت بسیار مناسبی برای نمایش توانمندی‌ شرکت‌های داخلی آب و فاضلاب فراهم کرده است، ادامه داد: دستاوردهای ارائه شده در نمایشگاه پانزدهم حاکی از رشد بالای توانایی شرکت‌های ایرانی با وجود تحریم‌های یکجانبه غرب است.
وی با اشاره به اینکه شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران تمامی طرح‌ها، پروژه‌ها و توانمندی‌های خود را در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب ایران به نمایش گذاشته است، گفت: در این نمایشگاه با معرفی اقلام مورد نیاز خود همانند پمپ‌ها، الکتروموتورها، تجهیزات مورد نیاز در نیروگاه‌های برق‌آبی و... درصددیم تا همکاری بیشتر شرکت‌های داخلی را جذب کنیم.
مرادی تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته درصددیم تا با همکاری شرکت‌های داخلی شاهد افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی آب و فاضلاب ایران به کشورهای همسایه و از جمله منطقه اوراسیا باشیم و بتوانیم حضور بسیار بیشتری در بازارهای کشورهای یاد شده داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در پایان گفت: همچنین با توجه به سابقه شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در زمینه تاسیسات نیروگاهی و برق‌آبی در تلاشیم تا با همکاری شرکت‌های داخلی در مناقصات بین‌المللی شرکت کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: