کد خبر: ۸۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، حفاظت از سرمایه انسانی را از مهم‌ترین برنامه ها و اهداف سازمان پدافند غیر عامل کشور عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر روز هفتم مهر ماه سال جاری در جمع تعدادی از مسئولان سازمان پدافند غیر عامل کشور، با اشاره به زحمات و تلاش‌های سازمان پدافند غیر عامل اظهار داشت: این سازمان علاوه بر حفاظت از اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری و مقابله با حملات احتمالی سایبری دشمن، شایسته است در حوزه سرمایه انسانی با طراحی و برنامه‌ریزی لازم در جهت حمایت و حفاظت از مدیران کارآمد و توانمند کشور راهکار و تمهیدات مقتضی را اندیشیده و اجرایی کند.
وی، موفقیت و پیشرفت سازمان‌ها را در گرو داشتن مدیران توانمند دانست و با تأکید بر اینکه سازمان پدافند غیر عامل باید همزمان حفاظت از حوزه سایبری و سرمایه انسانی را عهده‌دار شود، افزود: بدون شک دارایی سازمان‌ها، مدیران توانمند آنها هستند که امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده، ضمن حفاظت از این دارایی‌ها، در جهت پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده گام‌های اثربخشی بردارند.
دکتر کاردگر در بخش دیگری از سخنان خود، نگرش سیستمی و همه جانبه‌نگری را عامل موثری در حل مشکلات صنعت بیمه عنوان و تأکید کرد: نهادهای مالی مانند بورس، بانک و بیمه برای تأثیرگذاری بیشتر باید با یکدیگر پیوند نزدیک‌تری برقرار کنند و با همکاری و تعامل بهتر نقاط ضعف‌ها را شناسایی و برطرف کنند.
مدیر عامل بیمه دانا، همکاری مشترک این شرکت با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خصوص اجرایی شدن طرح مهر دانا را نمونه موفقی از پیوند نهادهای مالی در کشور توصیف و ابراز امیدواری کرد با اصلاح روش‌ها و قوانین لازم در حوزه های مالی، صنعت بیمه از روند رو به رشد بهتری در آینده برخوردار شود.
بر اساس این گزارش، در این جلسه، داریوندی معاون قرارگاه اقتصادی سازمان پدافند غیر عامل طی سخنانی با تشریح وظایف، مسئولیت‌ها و کارکردهای این سازمان برای مقابله با حملات احتمالی سایبری، از اقدامات اجرایی و برنامه کمیته پدافند غیر عامل بیمه دانا ابراز رضایت کرد و آمادگی این سازمان را برای مساعدت و همکاری بیشتر با این شرکت به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده اعلام کرد.
گفتنی است: در پایان این جلسه مسئولان سازمان پدافند غیر عامل به همراه تعدادی از مسئولان کمیته پدافند غیر عامل وزارت امور اقتصادی و دارایی از بخش‌های مختلف مرکز داده( data center) بازدید کردند.
در این نشست عبدالحسین پهلوان، رئیس هیأت مدیره، حسین حسینی قائم مقام مدیر عامل، سید اصغر دفین مدیر حراست، مهدیه نعیم حسنی مدیر فناوری اطلاعات و سماوی مدیر تأسیسات و ساختمان حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: