کد خبر: ۸۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
برخی رسانه‌های غرب مدعی شدند ایران عملیاتی نظامی را برای ربودن دونالد ترامپ طراحی کرده است. در ادامه این ادعا که با استقبال رسانه‌های ضدانقلاب روبرو شده آمده: یک فرمانده ارشد ایرانی (محسن رضایی) برنامه‌های مخفیانه در تهران را برای ربودن «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و محکوم کردن او به جرم «جنایات علیه بشریت» در میان افزایش تنش‌های نظامی بین دو قدرت را پذیرفته است.
 

برخی رسانه‌های غربی ازجمله «اکسپرس» و «روزنامه سان» با استناد به صحبت‌های محسن رضایی مدعی شد که ایران، طراحی عملیات نظامی محرمانه برای ربودن رئیس‌جمهور آمریکا را تایید کرده!

در ادامه این ادعا که با استقبال رسانه‌های ضدانقلاب روبرو شده آمده: یک فرمانده ارشد ایرانی (محسن رضایی) برنامه‌های مخفیانه در تهران را برای ربودن «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و محکوم کردن او به جرم «جنایات علیه بشریت» در میان افزایش تنش‌های نظامی بین دو قدرت را پذیرفته است.

شایعه تا واقعیت عملیات ایران برای ربودن ترامپ/ تحریف صحبت‌های محسن رضایی

عملیات ایران برای ربودن ترامپ واقعیت داشت؟ + تصاویر

عملیات ایران برای ربودن ترامپ واقعیت داشت؟ + تصاویر

واقعیت

استناد این رسانه‌ها به صحبت‌های محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما در ۳۱ شهریور است. مراجعه به اصل صحبت‌های رضایی در این برنامه نشان می‌دهد وی هیچ عنوان صحبتی از عملیات علیه ترامپ و یا تایید چنین عملیاتی نکرده است.

رضایی در این برنامه عنوان کرد: انشاءالله که آقای ترامپ را خودمان می‌گیریم تا محاکمه بین‌المللی صورت بگیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار