کد خبر: ۸۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: از استقلال نمی‌ترسیم و برای برد برابر این تیم قرار خواهیم گرفت و به پیروزی در این بازی هم خوشبین هستیم.
خوشبینی بگوویچ پیش از بازی استقلال: از آنها نمی‌ترسیم!
به گزارش خبرورزشی، وینگو بگوویچ، با اشاره به شرایط تیمش در آستانه بازی با استقلال در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: تمرینات خوبی را در این مدت پشت سر گذاشتیم و برای این بازی و موفقیت آماده‌ایم. سعی کردیم آرامش تیم را حفظ کنیم تا با بهترین شرایط ممکن برابر استقلال قرار بگیریم.
وی در مورد عملکرد تیمش در پنج هفته ابتدایی لیگ گفت: از عملکرد فنی تیم راضی هستم. در بازی برابر تراکتور، سایپا و پارس جنوبی عملکردمان خیلی خوب بود و اگر اتفاقاتی مانند اشتباهات داوری رخ نمی‌داد، می‌توانستیم امتیازات بیشتری کسب کنیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. این بالا و پایین‌ها در فوتبال اتفاق می‌افتد و طبیعی است.
سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان اضافه کرد: برای بازی با استقلال نگرانی خاصی نداریم و به هیچ وجه از حریف نمی‌ترسیم. برای پیروزی و کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم و اگر مانند دیدار‌های قبلی‌مان بازی کنیم می‌توانیم به خواسته‌های خود برسیم.
وی با بیان اینکه در هر مسابقه چند بازیکن اصلی‌اش را در اختیار نداشته اضافه کرد: این درست است، اما از عملکرد همه بازیکنانم رضایت کامل دارم. برای بازی برابر استقلال هم حضور بازیکنانی مانند پیمان رنجبری، احسان پورهاشم، یوسف وکیا و مهرداد عبدی حضورشان در ابهام قرار دارد و فردا مشخص می‌شود که کدام یک از آن‌ها برابر استقلال بازی خواهد کرد.
بگوویچ در مورد اینکه گفته می‌شود بازی با استقلال آخرین فرصت او است، اضافه کرد: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد، اما من به روند تیمی که داریم و کاری که می‌کنم و همچنین بازیکنانم اعتماد کامل دارم و می‌دانم که به جایگاه خیلی بالاتری در جدول دست خواهیم یافت. استقلال هم که تیم بزرگی است با ما هم امتیاز است و این مسائل در ابتدای فصل ممکن است پیش بیاید.
وی اضافه کرد: در فوتبال اتفاقات عجیب زیاد رخ می‌دهد. پوچتینو (سرمربی تاتنهام) هم شب گذشته تیمش ۷ گل از بایرن مونیخ دریافت کرد. می‌دانم که در فوتبال نتیجه حرف اول را می‌زند و ما باید در نتیجه‌گیری هم خوب عمل کنیم. تابع تصمیم باشگاه هستم و می‌دانم که آن‌ها هم از من نتیجه می‌خواهند. با این حال امیدوارم که بازی با استقلال آغاز پیروزی‌های ما در لیگ باشد.
تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در آخرین دیدار هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ جمعه پیش رو در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت. هر ۲ تیم استقلال و گل‌گهر سه امتیازی هستند و به ترتیب در رده‌های چهاردهم و پانزدهم جدول قرار دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار