کد خبر: ۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
پیش‌تر طی نمایشگاه خودرو پکن مرسدس بنز خودرو مفهومی "کانسپت کوپه SUV" را معرفی کرده بود که پیش نمایشی از مدل GLE کوپه فعلی محسوب می شد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از عصر ایران؛مرسدس بنز طی نمایشگاه خودرو دیترویت از محصول جدید خود یعنی GLEکوپه 2016 رونمایی کرد. این کراس‌اوور کوپه رقابت مستقیم با ب‌ام‌و X6 را هدف قرار داده است. همچنین، با معرفی مرسدس بنز GLE کوپه شاهد سیستم جدید نامگذاری این شرکت نیز هستیم.

مرسدس بنز GLE کوپه 2016

پیش‌تر طی نمایشگاه خودرو پکن مرسدس بنز خودرو مفهومی "کانسپت کوپه SUV" را معرفی کرده بود که پیش نمایشی از مدل GLE کوپه فعلی محسوب می شد. زبان طراحی جدید مرسدس بنز با ویژگی هایی مانند درپوش پیشرانه موج دار، چراغ های جلو کشیده با چراغ های LED یکپارچه مخصوص رانندگی در روز و ستاره بزرگ مرسدس در قسمت جلو خودنمایی می کند.

مرسدس بنز GLE کوپه 2016

سقف خودرو در بالای سر راننده اوج گرفته و با شیبی ملایم به سمت پایین تا قسمت عقب ادامه می یابد.

مرسدس بنز GLE کوپه 2016

در قسمت عقب چراغ های باریک که با نوار کرومی به یکدیگر متصل شده اند، باله کوچک، و سپر اریب که لوله اگزوزها را در بر گرفته است، جلب توجه می کنند. طراحی قسمت عقب GLE کوپه به صورت مستقیم با الهام از S کلاس کوپه انجام شده است. فضای بار خودرو جدید مرسدس بنز در صورت خواباندن صندلی های ردیف عقب برابر با 58 فوت مربع می شود که به گفته این شرکت جادارترین فضای حمل بار بین خودروهای کوپه در جهان را دارد.

مرسدس بنز GLE کوپه 2016

مرسدس بنز GLE 450 AMG به پیشرانه دو توربوشارژ شش سیلندر خورجینی مجهز خواهد شد که توانایی تولید 367 اسب بخار نیرو و 383 پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی پیشرانه توسط یک جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ خودرو منتقل می شود.

مرسدس بنز GLE کوپه 2016

دو مدل دیگر نیز در زمان عرضه این خودرو در دسترس خواهند بود. مرسدس بنز GLE 400 از پیشرانه دو توربوشارژ شش سیلندر خورجینی که توانایی تولید 333 اسب بخار نیرو و 354 پوندفوت گشتاور را دارد، سود می برد در شرایطی که پیشرانه توربو دیزل مرسدس بنز GLE 350 d - تنها در اروپا عرضه می شود - توانایی تولید 258 اسب بخار نیرو و 457 پوندفوت گشتاور را دارد. انتظار می رود مدل رده بالای مرسدس بنز GLE 63 AMG کوپه طی نمایشگاه خودرو ژنو سال آینده معرفی شود.

مرسدس بنز GLE کوپه 2016

مدل GLE 450 AMG به صورت استاندارد از سیستم تعلیق بادی که به نام "ایرمتیک" شناخته می شود سود می برد و مدل های GLE 350 d و GLE 400 به سیستم تعلیق فلزی مجهز خواهند شد.

مرسدس بنز GLE کوپه 2016

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار