کد خبر: ۸۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
مدیرعامل بانک توسعه تعاون به همراه دکتر کبیری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فتاحی عضو هیات مدیره بانک وهیات همراه از طرح‌های تعاونی استان البرز بازدید نمودند و ضمن حضور در جمع تعاون گران شاخص استان مشکلات پیشروی تعاون گران را موردبررسی قراردادند.

حجت‌الله مهدیان در بازدید ازمرکزنوآوری دانشگاه پیام نوراستان البرز و شرکت تعاونی تولیدی، تحقیقاتی و پژوهشی زالو طبی هیرو اسوه این دانشگاه در جریان آخرین فعالیت‌های پرورش طبی زالو قرار گرفت و ضمن تجلیل از زحمات مدیران جوان تعاونی آمادگی بانک را جهت تقویت و توسعه فعالیت‌های شرکت به‌ویژه در امر اشتغال جوانان اعلام نمود و خواستار پیگیری‌های لازم از طریق استان مربوطه شد.
بازدید از محل شرکت تعاونی تولیدی چکاد صنعت فلاح تولیدکننده قطعات بدنه خودرو ازجمله برنامه بعدی این سفر یک‌روزه بود که پس‌ازآن مهدیان وهیات همراه با حضوردرجمع مدیران تعاونی به استماع درخواست‌ها و نیازهای شرکت در خصوص توسعه و تولید خودروهای برقی به‌عنوان طرحی ملی پرداختند.
مهدیان حضور بانک توسعه تعاون درکنارتعاونی‌ها درراستایگسترش تولید و خدمات درراستای اشتغال‌زایی را ازجمله اولویت‌های برنامه‌های بانک توسعه تعاون دانست و دستور پیگیری و رسیدگی به انجام امور مربوطه را صادر کرد.
در ادامه بازدید از محل شرکت تعاونی دانش‌بنیان پیشگامان توسعه گیاهان زراعی تولیدکننده انحصاری بذر چغندرقند در خاورمیانه صورت گرفت لازم به ذکر است ازجمله ویژگی‌های بذر اصلاح‌شده این شرکت تعاونی دانش‌بنیان می‌توان به پوشش دهی بذر و حفاظت گیاهچه در برابر آفات و امراض تا دو ماه پس از کاشت، افزایش سرعت رشد و بهبود استقرار بوته در مزرعه، کاهش میزان مصرف بذر در هکتار، تسهیل در کاشت بذر توسط ماشین‌های بذر کاهی و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی اشاره نمود.
مدیران بانک توسعه تعاون ضمن تجلیل از مدیران تعاونی مربوطه آمادگی کامل بانک را جهت هرگونه همکاری به‌منظور توسعه و ایجاد اشتغال اعلام نمودند و خواستار همکاری متقابل و انعقاد تفاهم‌نامه بین بانک و شرکت تعاونی شدند.
در پایان این بازدیدها نیز مهدیان وهیات همراه در جمع تعاون گران شاخص که به‌منظور نشست هم‌اندیشی استان برپا گردیده بود حضور یافتند در این نشست که در محل سالن جلسات اتاق تعاون استان برگزار گردید مدیران عامل تعاونی‌ها به ارائه نقطه نظرات و مشکلات پیش رو پرداختند و مدیرعامل نیز دستور رسیدگی فوری به مشکلات آنان از سوی مدیریت شعب استان را صادر کرد

نام:
ایمیل:
* نظر: