کد خبر: ۸۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
همزمان با هفته ملی کودک از ۱۳ تا ۱۹ مهر، فروشگاه های شهروند ویژه برنامه‌های متعددی را با شعار "شهروند فروشگاهی برای همه کودکان" برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، به مناسبت هفته ملی کودک و با هدف تقویت روحیه شادی، نشاط، امید و پویایی در کودکان، شرکت شهروند با برپایی غرفه های سرگرمی و آموزشی، اجرای جشنواره تخفیفی ویژه کالاهای کودکان و برگزاری مسابقه نقاشی ویژه فرزندان پرسنل 4 تا 14 ساله این شرکت با موضوع فروشگاه شهروندی که من دوست دارم، فضایی مفرح و پویا برای کودکان و خانواده ها فراهم خواهد کرد.
به همین مناسبت شرکت شهروند در راستای توجه به نیازها و خواسته های کودکان که ازمهم ترین سرمایه های اجتماعی جامعه محسوب می شوند، با ارائه تخفیفات ویژه از 35 تا 50 درصد برای انواع پوشاک، ملزومات بهداشتی، وسایل بازی، سرگرمی، آموزشی و کتاب ویژه کودکان سعی دارد در حمایت از معیشت خانواده ها و تامین مایحتاج اقشار مختلف کودکان و نوجوانان گام موثری بردارد.
همچنین اطلاع رسانی و انتشار اخبار مرتبط با حوزه کودکان در شبکه های مجازی، توزیع بسته های فرهنگی برای کودکان 7 تا 11 ساله، اهداء جایزه به برگزیدگان مسابقات عکاسی با المان های شهری و پخش فایل نقاشی های برگزیده " تهران، شهری که من دوست دارم" از نمایشگرهای موجود در فروشگاه ها، بخش دیگری از اقدامات شرکت شهروند در این هفته خواهد بود که به منظور افزایش رضایتمندی عموم خانواده ها و کودکان حاضر در کلیه شعبات فروشگاه های شهروند صورت می گیرد.
گفتنی است فروشگاه های شهروند در هفته ملی کودک هر شب با برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی متعددی همچون حضور تن پوش های عروسکی، گریم و نقاشی صورت کودکان، مسابقه، نقاشی و ... میزبان کودکان و خانواده ها خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: