کد خبر: ۸۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس خطاب به مسعود پزشکیان گفت: شما خلاف آئین‌نامه داخلی مجلس رفتار کرده و حق نماینده را حذف و میکروفونش را خاموش کردید، لذا در اعتراض به این اقدام صحبت نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) و در ادامه رسیدگی به لایحه مالیات بر ارزش افزوده، در تذکری ماده مربوط به آئین دادرسی مالیاتی، درخواست تذکر داشت که پزشکیان اجازه این کار را به وی نداد. 

ادیانی بر اعلام تذکر و اعتراض خود ادامه داد، اما پزشکیان که ریاست جلسه را برعهده داشت به وی گفت، برو و بنشین سر جایت و حرف نزن. این در حالی است که ادیانی خطاب به پزشکیان اعلام کرد که تذکر من وارد است و شما چرا میکروفون مرا قطع می‌ کنید؟

پزشکیان خطاب به ادیانی اعلام کرد که شما مثلا نماینده مجلس هستید و نباید این کار با کنید.

در این حین اعتراضات ادیانی بالا گرفته و دیگر نمایندگان هم در اعتراض به پزشکیان گفتند که چرا میکروفون ادیانی را قطع کردی و برخی نمایندگان به دنبال آرامش ادیانی بوده و تلاش می‌کردند او را به صندلی‌اش بازگردانند. 

در ادامه اعتراضات ادیانی به پزشکیان، وی خطاب به رئیس جلسه اعلام کرد مگر آن بالا (هیأت رئیسه) قهوه‌خانه است که اینگونه با نماینده برخورد می‌کنید؟

در ادامه و پس از بالا گرفتن اعتراضات نمایندگان، پزشکیان مجدداً از ادیانی خواست تذکر خود را اعلام کند. 

ادیانی هنگام روشن شدن میکروفونش اعلام کرد، آقای پزشکیان شما نخواستید ولی خدا خواست. اسم من مجدداً برای صحبت اعلام شد و از اینکه این میکروفون دراختیار ملت است، به احترام مجلس و حق شهروندی‌ام صحبت می‌کنم.

نماینده قائم شهر خطاب به پزشکیان در ادامه افزود: در اعتراض به رفتار خلاف آئین‌نامه جنابعالی سخن نمی‌گویم. 

ادیانی تصریح کرد: در اعتراض به رفتار رئیس جلسه که خلاف آئین‌نامه داخلی مجلس بوده و حق نماینده را در اظهارنظر حذف کرده صحبت نمی‌‌کنم. 

مسعود پزشکیان خطاب به ادیانی اعلام کرد: من میکروفون شما را قطع نکردم و من اصلاً چنین روشی را ندارم. 

پزشکیان تصریح کرد: من اشکال آئین‌نامه شما را وارد ندانستم و به همین دلیل اجازه صحبت به شما ندادم. 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار