کد خبر: ۸۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باکسانی که بخواهند پول‌های کثیف را وارد عرصه انتخابات بکنند به‌شدت برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین ولی‌الله حیاتی پیش از ظهر امروز در نشست منشور گفتگوی سیاسی فعالین و گروه‌ها و جریان‌های سیاسی شهرستان اسفراین اظهار کرد: شهرستان اسفراین دارای پیشینه تاریخی است که مشاهیر و مفاخری زیادی در تاریخ این مملکت نقش‌آفرینی کرده‌اند و این شهرستان دارای مردمانی بزرگ و مظهر غیرت و شجاعت بوده و در عرصه‌های مختلف انسان‌های فرهیخته در حوزه‌های مختلف تربیت‌کرده است.

وی گفت: ما امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند گفتگوی سیاسی هستیم، زمانه امروز ما متفاوت‌تر از زمان‌های دیگر است و همه باید در کنار یکدیگر قرار بگیریم زیرا در شرایط ویژه‌ای قرارگرفته‌ایم که تمام استکبار در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده و با راه انداختن تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی که معیشت مردم را نشانه رفته در چنین شرایطی نیز باید وارد این جنگ اقتصادی شویم و با آرایش جنگی مقابله تمام‌عیار داشته باشیم که لازمه این آرایش جنگی اتحاد و همدلی همه ماست و آنچه می‌تواند این اتحاد و همدلی ما را مستحکم کند یدواحده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در تلاش است تا با دمیدن یاس و ناامیدی در جامعه مشارکت مردم ما را در انتخابات کم‌رنگ کند و همه ایران باید در مقابل این تفکرات پلید دشمن صف‌آرایی کنند و کسانی می‌توانند زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند که دغدغه نظام رادارند و در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی جامعه تلاش می‌کنند و اگر همه ما  امروز برای اعتلای میهن اسلامی ید واحده نشویم فردا مورد شماتت آیندگان قرار خواهیم گرفت.

وی افزود: در آستانه برگزاری یازدهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی باکسانی که بخواهند پول‌های کثیف را وارد عرصه انتخابات بکنند به‌شدت برخورد خواهیم کرد.

حیاتی گفت: مردم ایران در تجربه ۴۱ ساله انقلاب ثابت کرده‌اند که در بزنگاه‌های خطر پیشرو هستند و جلوتر از مسئولین حرکت می‌کنند، آنان بین ساختار حاکمیت و مشکلات معیشتی، کمبودها و کاستی‌های موجود تفاوت قائل هستند هرگز ساختار حاکمیت که با نثار خون هزار شهید به‌دست آمده را مورد معامله قرار نمی‌دهند این سرمایه عظیم را باید پاس بداریم و در جهت استحکام‌بخشی این سرمایه گام برداریم.

وی با اشاره به فضاهای مجازی و کاربران این فضاها گفت: با توهین‌کنندگان و تشویش کنندگان اذهان عمومی به‌شدت مقابله خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد فضای مجازی جولانگاه تخریب‌کنندگان شود و توصیه می‌کنم تا تمامی فعالان فضاهای مجازی  اخلاق مدارانه و جوان مردانه در این فضا فعالیت کنند و اختلاف‌آفرینی در فضای کنونی کشور سم مهلک است.

در ادامه این نشست تنی چند از فعالان سیاسی شهرستان اسفراین نقطه نظرات و دغدغه‌های خود را در خصوص مسائل و مشکلات جامعه و انتخابات مطرح کردند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار