کد خبر: ۸۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
توافق در هاله ابهام/ پیشنهاد پرسپولیس مورد قبول برانکو نیست؟
خبرگزاری میزان- سرمربی پیشین باشگاه پرسپولیس هنوز نظر قطعی خود در مورد توافق با این باشگاه را نپذیرفته است. تاریخ انتشار: 10:07 - 17 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۷۰۵۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در روز‌های ابتدایی هفته جاری، وکیل برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین پرسپولیس به تهران آمد تا با محمدحسن انصاری‎فرد مدیرعامل باشگاه، دیدار و گفت‎وگویی داشته باشد.

طبق گفته انصاری‎فرد در این ملاقات، دو اتفاق متفاوت رخ داد؛ اول اینکه وکیل برانکو وضعیت پرونده شکایت از پرسپولیس به فیفا را روشن کرد و سپس مدیر باشگاه پیشنهاد مالی و شرایط خود جهت تسویه حساب را توضیح داد.

وکیل برانکو در پایان این جلسه، هیچ تصمیمی نگرفت و پس از شنیدن شرایط پرسپولیس از زبان انصاری‎فرد، از او وقت خواست تا پس از مذاکره مفصل با برانکو، تکلیف را روشن کند.

او دوشنبه شب و ساعاتی پس از مذاکره با انصاری‎فرد، تهران را ترک کرد اما شنیده می‎شود وکیل برانکو قرار بود تا عصر سه‎شنبه جواب اولیه برای ادامه مذاکرات را به باشگاه منتقل کند، ولی هنوز خبری از پاسخ نشده است. البته انصاری فرد امیدواری‌های زیادی دارد تا این پرونده را حل و فصل کند هر چند درست ۲ روز قبل از سفر این وکیل به تهران، برانکو پرونده شکایت از پرسپولیس را در مسیر حقوقی در فیفا به جریان انداخت تا اوضاع پیچیده شود.

یکی از دوستان صمیمی برانکو در این خصوص گفت: نمی‎دانم تصمیم نهایی این مربی چیست، اما بعید می‎دانم برانکو، چنین پیشنهادی را بپذیرید، زیرا تا جایی که فهمیدم، پیشنهاد باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد وکیل برانکو فاصله زیادی داشت. این مربی عنوان کرده بود اگر بخش زیادی از پول خود را به صورت نقد دریافت کند، حاضر به بخشیدن درصدی از مطالباتش است، اما معلوم نیست چه تصمیمی در قبال پیشنهاد انصاری‎فرد بگیرد. نظر من این است که مذاکرات ادامه پیدا می‎کند و برانکو پیشنهاد فعلی پرسپولیس را نمی‎پذیرد؛ مگر اینکه اتفاق دیگری رخ بدهد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار