کد خبر: ۸۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
با هماهنگی تاکتیکی دوباره مدعی خواهیم شد
هافبک عراقی پرسپولیس خود را برای حضور در اردوی تیم ملی کشورش آماده کرده و ابراز امیدواری می‌کند بتوانند جدال پیش رو با کسب نتیجه مناسب پایان دهند.

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس در سومین فصل حضورش در این تیم، اکنون جایگاه ثابتی به خود اختصاص داده و مدعی است علیرغم نتایجی که کسب کرده‌اند، همچنان برای قهرمانی و هدف بزرگ خود خواهند جنگید.


او درباره شرایط پرسپولیس بعد از تحمل سومین شکست گفت: ما نمایش خوبی برابر شهرخودرو داشتیم. فوتبال ما را در این بازی می‌توانید با آنچه که در فصل گذشته مقابل آنها داشتیم مقایسه کنید. در تمامی دقایق نه فرصتی دادیم و نه از سطح کیفی پایین‌تر برخوردار بودیم و این را آمار هم می‌گوید. واقعا غافلگیر شدیم و شرایط برای ما سخت شده است. با این حال قرعه هم در اوایل فصل علیه ما بود. مشکلی اما وجود ندارد و ما از عادت خود کوتاه نخواهیم آمد و برای پیروزی بیشتر خواهیم جنگید. شرایط همانطور که گفتم سخت است اما دیدارهای جذاب و زیاد دیگر باقی مانده است.


بشار رسن درباره ناامیدی هواداران از قهرمانی دوباره گفت: اول باید قهرمانی مان در سوپرجام را به هواداران تبریک بگویم. در مشهد نیز حمایت جالبی از ما داشتند و شرمنده شدیم که ناامید و ناراحت استادیوم را ترک کردند. وقت برای جبران زیاد است و ما قادر خواهیم بود در ادامه فصل مثل گذشته آنها را خوشحال کنیم. سه جام در پیش داریم و به شخصه بزرگترین هدفم موفقیت در آسیاست. یک تورنمنت در کلاس جهانی و افتخاری که می‌تواند تاریخی محسوب شود. خوشبختانه فرصت مناسبی نیز تا آن مقطع پیش روی ما قرار دارد و می‌توانیم با توان بالای هماهنگی و تاکتیکی در این رقابت حاضر شویم. امیدوارم در این فصل بتوانیم به موفقیت بزرگی در این تورنمنت دست پیدا کنیم.


وی در ادامه درباره برخی انتقادات هواداران از بازیکنان نیز گفت: من دو سال در ایران هستم و با روحیه بازیکنان آشنا هستم. هیچ بازیکنی نمی‌خواهد بازی را با اتفاقات بد تمام کند. هدف اولیه همه ما برد تیم است و بعد از آن هم نمایش فردی مناسب. روز بد برای هر بازیکنی وجود دارد و من واقعا این مساله و ناراحتی بازیکنان را بعد از بازی و انتقاداتی که روی آنهاست را درک می‌کنم. باید بپذیریم که ما شرایط خوبی را در این چند فصل پشت سر گذاشتیم و هواداران هم همیشه بهترین‌ها را می‌خواهند. علیپور و دیگر بازیکنان تلاش زیادی برای تیم داشتند. مطمئن باشید همه آنها در طول 90 دقیقه برای برد و موفقیت تیمی و فردی تلاش می‌کنند و فشار و انتقاد روی کیفیت آنها تاثیر منفی خواهد گذاشت. ما دوباره روی دور بردهای پیاپی قرار خواهیم گرفت و همانطور که گفتم بیشترین روحیه ما برای مسابقاتی است که می‌تواند برای ما تاریخی شود و امیدوارم در آسیا نیز موفقیت را به دست بیاوریم.

 

بشار درباره تقابل تیمش با ایران در مقدماتی انتخابی جام جهانی گفت: ما تیم فوق العاده‌ای داریم و برای صعود خواهیم جنگید. یک رقابت فوق العاده در انتظار هر دو تیم خواهد بود. من دوستان زیادی در تیم ملی ایران دارم. بیرانوند، ترابی، نوراللهی، نادری، امیری و کسانی مثل شجاع و نعمتی هم می‌توانستند باشند. امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم و واقعا جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.

 

هافبک پرسپولیس درباره شرایط کالدرون و حضور این مربی آرژانتینی گفت: او سبک خوبی دارد. خواسته برای فوتبال تهاجمی و این در ادامه می‌تواند پرسپولیس جدیدی را شکل دهد و رضایت هواداران را به دنبال داشته باشد. بازیکنان خوبی داریم و قطعا قادر خواهیم بود با این سبک و تاکتیک در رقابت با دیگر مدعیان قرار داشته باشیم. قادر خواهیم بود به روند خوب‌مان برگردیم و به بهترین نحو هواداران را راضی کنیم و نیاز به فرصت بیشتر برای هماهنگی تاکتیکی داریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار