کد خبر: ۸۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
ژرژ با پیراهن تیموتی در مستطیل سبز
ستاره سابق فوتبال فوتبال جهان و رئیس جمهور حال حاضر کشور لیبریا در تمرین تیم ملی کشورش حضور پیدا کرده و با بازیکنان به تمرین پرداخت.

به گزارش" ورزش سه" ژرژ وه آ بی تردید یکی از ستاره های اصلی فوتبال جهان در نیمه دوم دهه نود است. وه آ بعد از درخشش در فوتبال فرانسه و تیم پاری سن ژرمن به میلان پیوست و در آنجا بود که در 114 بازی برای این تیم نزدیک 50 گل به ثمر رساند.


وه آ در سال 95 و بعد از کسب عنوان آقای گلی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا عناوین بهترین بازیکن سال آفریقا، اروپا و جهان را به دست بیاورد. او بعد از اینکه آخرین سال های حضورش را در فوتبال امارات سپری کرد کفش هایش را آویخت و در یک تغییر جهت جالب پا به عرصه سیاست گذاشت.

 


ژرژ وه آ معروف مستطیل سبز در همان سال 2005 به عنوان نامزد ریاست جمهوری کشورش لیبریا ثبت نام کرد اما ناموفق بود. دوازده سال بعد و در سال 2017 او سرانجام توانست با کسب آرای لازم به عنوان رئیس جمهور کشورش مشغول به کار شود.


رئیس جمهور لیبریا قبل از بازی فردا(چهارشنبه) برابر چاد از رقابت های مقدماتی جام ملت های آفریقا به محل تمرین تیم ملی کشورش رفت. او لباس تیموتی وه آ پسرش که یکی از ملی پوشان تیم ملی لیبریا است را به تن کرده و دقایقی با بازیکنان تیم ملی کشورش تمرین کرد.

 


البته تیموتی وه آ پسر او در تیم ملی امریکا بازی می کند اما ژرژ وه آ در این تمرین پیراهن شماره 22 با نام پسرش را به تن کرده و روی آن کاور قرمز رنگی را پوشیده بود. وه آ در این تمرین دقایقی هم درون دروازه قرار گرفت و روی چند توپ آمادگی بدنی اش را در 53 سالگی نشان داد.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار