کد خبر: ۸۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹
انصاری فرد خبر داد؛
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران اعلام کرد در حال حاضر این باشگاه برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر پیوستن کریم انصاری‌فرد و رامین رضاییان به تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین جدایی جونیور از این تیم مطرح شده بود که باشگاه پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرد.

محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد این باشگاه در حال حاضر برنامه ای برای جذب بازیکن جدید ندارد و نام انصاری فرد و رضاییان نیز برای حضور در این تیم مطرح نشده است.

باشگاه پرسپولیس برخلاف شایعات و خبرهای برخی رسانه‌ها و فضای مجازی هیچ برنامه‌ای برای حضور در بازار نقل و انتقالات ندارد. همچنین در جلسه روز گذشته گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس با محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل این باشگاه هیچ صحبتی برای جذب یا جدایی هیچ بازیکنی در پرسپولیس نکرده و اخبار مطرح شده در این خصوص شایعه و گمانه‌زنی رسانه‌ها است.

این در حالی است که به دلیل پر بودن لیست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس، این باشگاه قصد دارد بازیکن زیر ۲۳ سال و یا بازیکن آزاد مورد نیاز سرمربی تیم را در اسرع وقت به خدمت بگیرد.


بیشتر بخوانید: کالدرون: تراکتوری‌ها نارنجک انداختند و بخشیده شدند/ دوندگی ما از یوونتوس و آژاکس هم بیشتر است


پرسپولیس که از ۶ بازی ۹ امتیاز کسب کرده در خط حمله ضعف دارد و به همین دلیل شایعه شده بود که سرخپوشان قصد خرید انصاری فرد را دارند.

شنیده می‌شود آریا برزگر بازیکن تیم ملی جوانان در لیست پرسپولیس است، اما هنوز جذب این بازیکن قطعی نشده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار