کد خبر: ۸۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
دومین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب شرکت بیمه "حافظ" در سال 1398 با حضور مدیریت ارشد، معاونین، مدیران ستاد و روسای شعب کشور در محل دفتر ارتباطی تهران، آغاز شد .

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه "حافظ"، دومین همایش مدیران و روسای شعب در سال جاری با محوریت بررسی عملکرد شش ماهه اول شعب شرکت بیمه حافظ، بررسی نقاط قوت، ضعف و الزامات تحقق بودجه سال جاری و استراتژی شبکه فروش برگزار شد.
در این گردهمایی، دکتر دودانگه رییس هیات مدیره ضمن تقدیر از عملکرد شعب و ستاد در شش ماهه اول 1398 اظهار داشت: خوشبختانه بیمه "حافظ" در طول شش ماه اول سال جاری موفق به تدوین برنامه های راهبردی شده است و در این راستا برنامه های راهبردی مناسبی در دست اجرا می باشد که به مرور زمان ما شاهد، تاثیرات اجرای این برنامه ها در عملکرد شرکت، خواهیم بود. بهینه سازی پرتفو، پالایش شبکه نمایندگان و جذب نمایندگان جدید و پرداخت خسارت های معوق، ماحصل تلاش های بی شائبه شبکه فروش و مدیریت ریسک مناسب از جانب تمام مدیریت ها است. مدیریت ریسک صحیح و نظارت دقیق در بخش فنی باعث انتخاب ریسک هایی می شود که شناخت کافی از آن داریم و برهمین اساس نرخی متناسب با شرایط ریسک تعیین و اعمال کنیم. وی خاطرنشان کرد: توانمندسازی شبکه فروش، نقشه راه ما می باشد.
در ادامه روسای شعب نسبت به عملکرد شش ماهه اول 1398 و مقایسه ان با مدت مشابه در سال 1397، گزارش های خود را ارایه نمودند.
شایان ذکر است این گرد همایی برای روزهای 20 و 21 مهر ماه برنامه ریزی شده است و شامل ارایه کلاس های آموزشی و کاربردی برای روسای شعب توسط اساتید صنعت بیمه کشور، می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: