کد خبر: ۸۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
در راستاي ايجاد دسترسي مستقيم مردم به خدمات صندوق تامين خسارتهاي بدني کشور در سراسر کشور، مديران شعب اردبيل ، البرز و سيستان و بلوچستان منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي صندوق تامين خسارتهاي بدني کشور؛ در راستاي سهولت دسترسي مردم به خدمات صندوق بدون واسطه و کاهش مراجعات مردمي به تهران، دکتر علي جباري با صدور احکامي روساي شعب اردبيل ، البرز و سيستان و بلوچستان را منصوب کرد.
بنابر احکام صادره سيد محسن ميراحمدزاده به رياست شعبه اردبيل، علي بيات به رياست شعبه البرز و جلال شهرياري به رياست شعبه سيستان و بلوچستان منصوب شدند.
مديرعامل صندوق تامين خسارتهاي بدني در پيامي ضمن ابلاغ حکم انتصاب مديران شعب، صيانت از منابع صندوق و تسريع در خدمت رساني به مردم را دو اولويت اصلي اين نهاد عنوان کرده و ابراز داشت: صندوق تامين خسارتهاي بدني کشور به عنوان نماد عدالت اجتماعي در نظام اسلامي يک نهاد الگوست و حفظ کرامت خدمات گيرندگان و جايگاه صندوق اهميت والايي دارد.
در ادامه به شرح وظايف روساي شعب مي پردازيم:
" شرح وظايف رئيس شعبه"
مطالعه، آشنايي و تسلط بر قوانين و مقررات، آيين نامه ها، ضوابط و دستور العمل هاي مربوط به امور فني، حقوقي، مالي، اداري، تحقيق، وصول، دعاوي، تضامين ، ماده 32 و تدارکاتي صندوق و ارائه راهنمايي هاي لازم به ادارات و کارشناسان، جهت اجراي صحيح مقررات و دستورالعمل ها.
اجراي سياست ها و برنامه هاي ابلاغي از سوي مرکز صندوق و در صورت نياز سياست گذاري در زمينه هاي فني، حقوقي ، وصول مطالبات، اخذ تضامين و ساير امور مربوط به صندوق در استان به نمايندگي از ستاد صندوق و ابلاغ آن به کليه ادارات و کارشناسان شعب به منظور اجرا با هماهنگي واحدهاي ذيربط در ستاد مرکزي.
*در صورت نياز به سياست گذاري هماهنگي قبلي با واحد مربوطه در ستاد ضروري است.
بررسي و مطالعه در مورد وضعيت پرونده هاي ارجاعي و تشکيل شده در استان و ارائه پيشنهاد لازم به ستاد مرکزي در جهت آسيب شناسي و جلوگيري از مشکلات آتي.
بررسي، تاييد، اصلاح يا رد درخواست ماموريت کارشناسان حقوقي.
نظارت بر اخذ مدارک و تشکيل و تکميل پرونده توسط کارشناس حقوقي بلافاصله پس از اولين مراجعه ايشان به مراجع قضايي و استعلام در خصوص سوابق احتمالي پرونده و درج نتيجه آن در سامانه.
نظارت بر ثبت اوراق قضايي به صورت روزانه و تحت عنوان صحيح و دقيق آن.
بررسي پرونده از نظر کامل بودن مدارک طبق چک ليست، ثبت صحيح اطلاعات حادثه، اطلاعات زيانديده و مقصر، اسکن اوراق به صورت خوانا، مرتب و با عنوان صحيح، قبل از ارجاع به رييس اداره دعاوي (بررسي پرونده از نظر تشکيل، استعلام و تاييد آن)
ارائه پيشنهادهاي لازم در جهت افزايش بهره­وري سرمايه انساني شعب در رابطه با مديريت صحيح فعاليت ها و پرونده هاي تشکيل شده در استان.
برقراري تعامل خوب و سازنده با کليه سازمانها و دستگاه هايي که با صندوق درخصوص پرونده هاي خسارتي ، نقش دارند از جمله دادسراها ، دادگاه ها، پزشکي قانوني، اورژانس ، کلانتري ها (نيروي انتظامي راهنمايي و رانندگي) ، شرکتهاي بيمه و ..
شرکت در کليه جلسات برون سازماني به عنوان نماينده صندوق از قبيل دادگستري ها، استانداري، سازمان امور اقتصادي و دارايي، سنديکا، کارگروه پيشگيري از حوادث رانندگي و ...
ارائه گزارش ها و اطلاعات لازم به ستاد مرکزي صندوق و در صورت نياز ارجاع گزارش ها به کارشناسان.
نظارت بر کليه فعاليت ها و اقدامات کارشناسان شعب اعم از فني، حقوقي، اداري و ...اجراي ساير امور در حوزه وظايف و مسئوليت ها

 

نام:
ایمیل:
* نظر: