کد خبر: ۸۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
مسعود عزمی معاون امور بانکی بانک کارآفرین بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از طریق ارائه تسهیلات تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، مسعود عزمی در بازدید از شعبه ولیعصر تبریز، پس استماع گزارش عملکرد شعبه توسط داوود شقاقی رئیس این شعبه، با کارکنان آن از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.
بر اساس این گزارش عزمی رونق اقتصادی را در گرو حمایت نظام بانکی از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان داخلی دانست و گفت: مشکلات پیش روی بنگاه‌های تولیدی با ارائه تسهیلات هدفمند از سوی بانک‌ها برطرف خواهد شد. بانک کارآفرین آمادگی دارد تا با ارائه تسهیلات ریالی زمینه را برای تحقق این امر محقق کند.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و بخشنامه‌های ابلاغ شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران افزود: روسای شعب باید بر رعایت بخشنامه‌های بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر نظام بانکی به دقت نظارت کنند. لازم است در چارچوب قوانین جاری کشور و همچنین مقررات منطبق بر آنها به‌ویژه قانون پولی و بانکی کشور و قانون عملیات بانکی بدون ربا و آیین‌نامه‌ها و مقررات احتیاطی و تطبیقی منطبق بر قوانین یادشده عمل کنیم تا آسیب‌پذیری کمتری متوجه ما باشد.
عزمی همچنین آموزش سرمایه انسانی را ضروری خواند و تصریح کرد: در دنیای پرتحول کنونی آموزش و توسعه دانش و مهارت‌های سرمایه انسانی امری ضروری است، چرا که افزایش مهارت‌های کارکنان در ارتقای کیفی و کمی خدمات نقش اساسی ایفا می‌کند. لازم است همکاران ما در شعب و واحدهای ستادی ضمن کسب تجربه، در دوره‌های آموزشی نیز شرکت کرده و خود را به دانش روز بانکی مجهز کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: