کد خبر: ۸۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
سلیمان توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران در جلسه گردهمايي روسا و معاونين شعب و دواير ستادي استان قزوين حفاظت از جايگاه اولين بانک تخصصي قرض الحسنه کشور را وظيفه تمامي كاركنان دانست و بر رعايت اصول مشتري مداري تاكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، سلیمان توکلی با اشاره به موفقيت هاي اخير بانک در سطح بين الملل بيان داشت: به عنوان يک بانك نوپا در نظام بانكي جايگاه ويژه اي را به خود اختصاص داده ايم و اين امر در سايه لطف خداوند و همت مديران ارشد بانك و تلاش همكاران شعب و ستاد به سختي بدست آمده است و به عنوان يك وظيفه همه پرسنل بايد در حفظ و مراقبت از اين جايگاه و ارتقا آن تلاش نمايند.
وی ضمن اشاره به جایگاه نشریه بین المللي بنکر در نظام بانکي، سه عامل مهم کسب رتبه سوم جهاني توسط بانک قرض الحسنه مهر ايران را بيان نمود.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران از فعالیت هاي صورت گرفته در بخش تخصصي قرض الحسنه و رشد مستمر منابع و تسهيلات پرداختي سالهاي گذشته، به عنوان اولين عامل در کسب اين رتبه ياد کرد.
توکلی ادامه داد: نسبت مطالبات به مصارف کمتر از یک درصد به صورت مستمر، عامل دوم انتخاب بوده و سوم شفافیت صورت های مالي و برگزاري مجمع منظم ساليانه به عنوان اولين بانکي كه صورتهاي مالي آن توسط حسابرسان بانك مركزي مورد تاييد قرار گرفته است.
شایان ذکر است، در این جلسه یوسف نجدی مدير امور استان ها نيز عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهرايران را همراهي نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: