کد خبر: ۸۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به مزایا و فواید طرح مهر دانا و تشریح کارکردهای مختلف آن اظهار داشت: این طرح که برای اولین بار در کشور اجرا شده، توانسته یک همبستگی بین دو نهاد مالی بانک و بیمه ایجاد کند که البته این هم برگرفته از ظرفیت‌های تعاونی‌های سهام عدالت است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر در نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس و شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت، صندوق سهام عدالت را دارای ارزش مادی فراوانی دانست و گفت: امیدوارم با انسجام و همدلی و همکاری نمایندگان مجلس و دولت، صندوق سهام عدالت به صندوق بزرگی در کشور تبدیل شده تا همه مردم از ظرفیت های مادی آن بهره مند شوند.
وی افزود: من هم به عنوان نماینده سهام عدالت در بیمه دانا انتظار این همکاری و تعامل مناسب را دارم تا بتوانیم از ظرفیت همه شرکت‌های سرمایه پذیر برای افزایش سود و بهره وری سهامداران استفاده کنیم.
دکتر کاردگر، اهمیت اقتصادی کشورمان در منطقه و جهان را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به منابع انسانی و مادی فراوان کشورمان می‌توان با افزایش همدلی و تعاملات، مشکلات مردم را به نحو مطلوب برطرف کرد.
وی در این خصوص از سهامداران سهام عدالت برای افزایش سرمایه بیمه دانا و گسترش دامنه فعالیت های خود خواست مساعدت و همراهی بیشتری داشته باشند.
مدیرعامل بیمه دانا در ادامه سخنان خود با اشاره به مزایا و فواید طرح مهر دانا و تشریح کارکردهای مختلف آن اظهار داشت: این طرح که برای اولین بار در کشور اجرا شده، توانسته یک همبستگی بین دو نهاد مالی بانک و بیمه ایجاد کند که البته این هم برگرفته از ظرفیت‌های سهام عدالت است.
وی افزود: طبق مذاکرات انجام شده در این طرح همچنین مقرر شده با اعطای تسهیلات ۸ میلیون تومانی با کارمزد ۲ درصد برای کارفرمایان و کارگران تحت پوشش بیمه های مسئولیت ساختمانی بتوانیم این افراد را نیز از مزایای این طرح بهره مند کنیم.
دکتر کاردگر با اشاره به فروش ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه نامه طرح مهر دانا تاکنون، ابراز امیدواری کرد: با فراهم شدن زیرساخت های فناوری اطلاعات در آینده نزدیک، طرح مهر دانا در تمامی استان‌های کشور به صورت مطلوب از طریق رسانه‌ها تبلیغ و باز شناخته شود.
مدیرعامل بیمه دانا آمادگی این شرکت برای ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به سهامداران سهام عدالت در تمامی استان‌های کشور را اعلام و ابراز امیدواری کرد: با بهره گیری از ظرفیت های فراوان این شرکت ها و حوزه اجرا، این شرکت بتواند در آینده نزدیک به رتبه خوب در شان این شرکت در صنعت بیمه کشور دست یابد.

نام:
ایمیل:
* نظر: