کد خبر: ۸۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸

    
    واژگونی خودرو
همدان- خبرنگار کیهان: رئیس پلیس راه استان همدان از مرگ یک نفر در اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در جاده جوکار- ملایر خبر داد.
سرهنگ رضا عزیزی ‌تردد با سرعت غیرمجاز را از علل اصلی این حادثه عنوان کرد و  گفت: سرنشین خودرو که مردی 55 ساله بود به علت نبستن کمربند ایمنی از داخل خودرو به بیرون پرتاب شد و جان باخت.
ناکامی ‌قاچاقچیان مواد مخدر
اهواز-  ایرنا: دادستان عمومی‌ و انقلاب امیدیه گفت: ۵۰۰ کیلوگرم ‌تریاک در امیدیه کشف و ضبط شده است.
ارسلان کریمی ‌افزود: این محموله مواد مخدر با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) و صدور دستور قضایی از یک خودروی پژو در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان کشف و ضبط شده است.
وی اضافه کرد: متهمان قصد انتقال مواد به اهواز را داشتند که با اقدام سریع مأموران، دستگیر شدند. وی افزود: در همین راستا دو متهم دستگیر شدند.
کشف ارز از مسافر
شیراز- باشگاه خبرنگاران جوان: مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از کشف مقادیر زیادی ارز از مسافر پرواز لار به شارجه خبر داد.
علی مبشری، گفت: مأمورین انتظامی ‌فرودگاه لارستان طی بازرسی از مسافرین پرواز لار به شارجه، ۹۹۰۰ دلار آمریکا و ۸۰۵۰ ریال عمان از یکی از مسافرین کشف کردند.
وی افزود: با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه، شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لار مسئول رسیدگی به پرونده شد که با احضار مسافر متخلف به تعزیرات، تحقیقاتی پیرامون موضوع انجام شد.
مبشری ادامه داد: با توجه به محرز بودن تخلف این فرد، شعبه رسیدگی‌کننده حکم به ضبط ارز‌های مکشوفه به نفع دولت و جریمه دو میلیارد و 300 میلیون ریالی برای متهم صادر کرد.
مهار آتش‌سوزی
مسجد سلیمان- ایرنا: آتش‌سوزی در ارتفاعات کوه دلا در شهرستان اندیکا با تلاش نیروهای مردمی‌ و امدادگران مهار شد.
رئیس اداره محیط زیست شهرستان اندیکا، گفت: این آتش‌سوزی که از روز دوشنبه آغاز شده بود از سه‌شنبه به‌صورت وسیع‌تر شروع و تا روز جمعه به طول انجامید.
مصطفی یوسفی قندعلی، افزود: وزش شدید باد، سخت گذر بودن منطقه و کمبود امکانات باعث شد تا این آتش حدود سه شبانه‌روز در منطقه پیشروی کند.وی ادامه داد:علت دقیق این آتش‌سوزی مشخص نیست اما بر اساس بررسی‌های اولیه اختلاف روستاییان و عشایر بر سر مراتع علت وقوع این آتش‌سوزی بوده است.
کشف سکه‌های عتیقه
سرویس شهرستان‌ها: فرمانده انتظامی ‌استان مازندران از کشف یک هزار سکه و دستگیری دو قاچاقچی عتیقه در شهرستان میاندورود خبر داد.
سرتیپ «سیدمحمود میرفیضی» گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در قاچاق و خرید و فروش‌اشیاء عتیقه در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی ‌قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که با یک خودرو سرقتی در حال ‌تردد در آن شهرستان بودند شناسایی و دستگیر کردند.
وی از کشف یک عدد کوزه سفالی و 1000 سکه با قدمت سه هزار ساله در بازرسی از خودرو متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و‌اشیاء عتیقه کشف شده نیز تحویل اداره میراث فرهنگی آن شهرستان شد.
برخورد دو خودرو
مهاباد- ایرنا: مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی مهاباد از سانحه رانندگی در محور مهاباد به سردشت خبر داد.
کمال حسین‌پور، افزود: این حادثه در خروجی مهاباد به سمت سردشت و در نزدیکی پل «حاجی مامیان» به دلیل برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه پراید به وقوع پیوست که امدادگران اورژانس ۱۱۵ پایگاه «عبدالله کرده» بلافاصله پس از مطلع شدن در محل حادثه حاضر شدند.
وی ادامه داد: در این حادثه به علت شدت تصادف دو نفر از سرنشینان پراید در دم جان باختند و دو نفر دیگر نیز پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد اعزام شدند.
 قاچاق کالا
خرم‌آباد- باشگاه خبرنگاران جوان: فرمانده انتظامی ‌لرستان از کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.
حاجی‌محمد مهدیان‌نسب، گفت: مأموران انتظامی ‌شهرستان رومشکان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی جنوب به غرب کشور و در اجرای تور ایست و بازرسی در یک عملیات به دو دستگاه خودرو مظنون و با هماهنگی قضایی آنان را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۱۱ قلم انواع کالای قاچاق شامل چهار دستگاه ماشین لباسشویی، چهار دستگاه ماشین ظرفشویی و سه دستگاه یخچال کشف و دو نفر را در این رابطه دستگیر کردند.
رفع تصرف اراضی دولتی
کرج- ایرنا: فرمانده یگان حفاظت اراضی استان البرز اعلام کرد که حدود پنج هزار مترمربع زمین دولتی و ملی از دست متصرفان غیرقانونی در شهرستان ساوجبلاغ آزاد‌سازی شد.
سرهنگ کورش چهری اظهار داشت: این اراضی در منطقه «ازنق» از توابع شهرستان ساوجبلاغ رفع تصرف و به اموال دولت باز گردانده شد.
وی گفت: اشخاصی در زمین‌های مورد نظر اقدام به گودبرداری و دپوی مصالح کرده بودند که پس از گزارش واحد گشت یگان حفاظت و صدور حکم مراجع قضایی، کارشناسان و عوامل این یگان اقدام به رفع تصرف اراضی مورد نظر کردند. وی ارزش تقریبی این اراضی را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار