کد خبر: ۸۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

سهیلا جلودارزاده نماینده مجلس در مورد استمرار حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و تماشای بازی‌های لیگ گفت: حضور زنان در ورزشگاه‌ها حق زنان و دختران ماست و چه دلیلی دارد که این حق را به آنها قطره چکانی بدهیم، برای همه مسابقات باید این امکان وجود داشته باشد .

این عضو فراکسیون زنان مجلس در گفت‌وگو با عصرایران ادامه داد: دختران ما نشان دادند که هیچ اتفاق بدی با حضور آنها در ورزشگاه‌ها نمی افتد و اتفاقا ما پیشنهاد می دهیم که قسمتی از ورزشگاه برای خانواده ها در نظر گرفته شود که زنان به اتفاق همسر و فرزند در ورزشگاه حضور پیدا کنند، یعنی تفکیک به این شکل نیز نداشته باشیم و خانوادگی حضور پیدا کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: چرا باید در موضوعی که حق مردم است آنها را بچزانیم و اینقدر زجر بدهیم؟  این چه رفتاری است که با مردم داریم؟

عضو کمیسیون اجتماعی خاطر نشان کرد: ما ذاتا خودمان را حاکم بر مردم فرض کردیم و فکر می کنیم این حاکمیت از نوع مالکیت هم هست و به همین دلیل وقتی می خواهیم حق مردم را بدهیم لطف می کنیم و برای آنها مدام مانع ایجاد می کنیم، باید یکبار برای همیشه از این نوع رفتارها و تفکر غلط دست برداریم . ما اگر حاکم بر مردم هستیم با رای آنها بوده است ،ما مالک مردم این کشور نیستیم مالک ثروت‌های آنها نیستیم .

عضو فراکسیون امید تصریح کرد: همه این اختلاس ها و سواستفاده های مالی ناشی از این تفکر است که ما خودمان را مالک همه چیز می دانیم، وقتی ما فکر می‌کنیم علاوه بر مالک مردم بودن مالک منابع کشور نیز هستیم آن وقت برای مردم هم تصمیم می گیریم که کدام قشر به ورزشگاه بیایند و کدام نیایند و حق آنها را قطره چکانی به آنها می دهیم.

وی بیان کرد: چرا نباید دختران و زنان ما به ورزشگاه می آمدند و چرا الان که مجوز داده ایم بازهم می گوییم این شامل بازی‌های باشگاهی نمی شود، اینکه خانمی برود در ورزشگاه و تیم مورد علاقه ای را تشویق کند چه مشکلی دارد که ما از آن می ترسیم؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار