کد خبر: ۸۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: مدیرعامل عمران پردیس از راه‌اندازی بورس مسکن مهر برای جلوگیری از سوءاستفاده دلالان خبر داد و گفت: در حال طراحی سامانه‌ای با همکاری اتحادیه املاک هستیم تا بتوانیم بر خرید و فروش واحد‌های مسکن مهر نظارت کنیم. با این کار دیگر شاهد فروش واحد‌های مسکن مهر زیر قیمت بازار نخواهیم بود.

به گزارش تسنیم، مهدی هدایت در نشست رونمایی از اسناد تک‌برگی اعیان و عرصه واحد‌های مسکن مهر شهر پردیس اظهار کرد: امسال با حضور وزیر راه و شهرسازی تمام امکانات پردیس برای اتمام مسکن مهر بسیج شده است. بر این اساس تمام اراضی پردیس یا از طریق فراخوان یا تهاتر با سازندگان بابت تکمیل مسکن مهر واگذار می‌کنیم و یک متر هم بعد از اتمام مسکن مهر برای فروش نخواهیم داشت.

وی از فروش عرصه بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر به‌ارزش حدود ۳۵۰ میلیارد تومان خبر داد و ابراز کرد: حتی برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر زیر بار استقراض و اخذ وام از بانک‌های عامل رفته‌ایم، بر این اساس از تبصره ۸ قانون بودجه امسال هزار میلیارد تومان دریافت می‌کنیم که شرکت عمران بازپرداخت را انجام می‌دهد و درصد سود آن هم کم نیست.
مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه بازپرداخت این وام از محل فروش تجاری‌ها انجام می‌شود به متروی این شهر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با ورود مجموعه قرارگاه خاتم (ص)، مشاور بسیار توانمند این قرارگاه وارد این موضوع شده است. تمام گمانه‌های آزمایشگاه خاک این پروژه انجام شده و در مرحله طراحی نهایی و خروج نقشه‌های نهایی حدود ۸ کیلومتر آماده شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس به فروش عرصه مسکن مهر اشاره کرد و با بیان اینکه مبالغ این فروش در پروژه‌های این طرح هزینه می‌شود، گفت: این کار ارزش افزوده خوبی را برای واحد‌های مسکن مهر به همراه داشته است.
هدایت از راه‌اندازی بورس مسکن مهر خبر داد و گفت: در حال طراحی سامانه‌ای با همکاری اتحادیه املاک هستیم تا بتوانیم بر خرید و فروش واحد‌های مسکن مهر نظارت کنیم. با این کار دیگر شاهد فروش واحد‌های مسکن مهر زیر قیمت بازار نخواهیم بود.
وی بیان کرد: ما با دلالان سرپایی که تعداد آن‌ها خیلی هم زیاد است مشکل داریم و می‌خواهیم با همکاری نیروی انتظامی جلوی فعالیت‌های غیرقانونی آن‌ها را بگیریم.
برچسب ها: بورس مسکن مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار