کد خبر: ۸۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
مجمع عمومی سالیانه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حضور نمایندگان اعضاء مجمع در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در این جلسه معمار نژاد معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد، رمضانی، مدیر کل دفتر امور شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، دکتر نوری، معاون اقتصادی دادستان کل کشور، شعبانی اقدم، مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، ملکوتی خواه، رئیس امور عمومی، قضایی، دفاعی و امنیتی سازمان برنامه و بودجه کشور، یاوری، قائم مقام وزیر دادگستری، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره سازمان، رئیس و اعضای هیات عالی نظارت و تنی چند از مدیران سازمان حضور داشتند.
طی برگزاری جلسه مجمع، شرکت کنندگان در خصوص عملکرد سال گذشته، دستاوردها و چالش های پیش روی این سازمان بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این جلسه قسوریان جهرمی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی ضمن تشریح مشکلات و موانع پیش روی سازمان از اجرای برنامه های میان مدت و بلند مدت سازمان خبر داد و افزود: با کمک همکاران و سازمان های ذیصلاح بزودی شاهد تحول در زمینه انبارداری و سیستم های یکپارچه مدیریتی خواهیم بود که می تواند بخش عمده ای از مشکلات سازمان را مرتفع سازد.
وی در ادامه اظهار داشت: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی یک سازمان با وظایف حاکمیتی مهم است اما متاسفانه در زمینه تخصیص بودجه سازمان را بعنوان شرکت دولتی می بینند که درآمد هزینه است که امیدواریم با تغییر قوانین ماهیت سازمان نیز تغییر نماید.
در ادامه جلسه گزارش فعالیت های سازمان اموال تملیکی در خصوص عملکرد سال مالی 1397 ارائه و سپس گزارش حسابرس و بازرس قانونی مرور و بازبینی شد و در پایان مقرر گردید با تشکیل کارگروه های مشترک، مصوبات مجمع عمومی مورد بررسی و اقدام قرار گیرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: