کد خبر: ۸۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
ایران این بار گربه سیاه را شکست می دهد؟
امشب علیرضا بیرانوند درون دروازه می ایستد. رامین رضاییان دفاع راست تیم ملی در این بازی خواهد بود و میلاد محمدی دفاع چپ. دو مدافع میانی تیم ملی در این بازی طبق پیش بینی محمد حسین کنعانی زادگان و مرتضی پورعلی گنجی خواهند بود.

نقشه ویلموتس برای شکستن طلسم در بازی ایران و بحرین

تیم ملی در بازی امشب با بحرین هم با سیستم 2-4-4 بازی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در خط دروازه و دفاع تیم ملی به نسبت بازی با کامبوج تغییری نخواهیم داشت. علیرضا بیرانوند درون دروازه می ایستد. رامین رضاییان دفاع راست تیم ملی در این بازی خواهد بود و میلاد محمدی دفاع چپ. دو مدافع میانی تیم ملی در این بازی طبق پیش بینی محمد حسین کنعانی زادگان و مرتضی پورعلی گنجی خواهند بود.

 اما در خط هافبک و در کنار احسان حاج صفی به احتمال قوی امید ابراهیمی به جای احمد نورالهی بازی خواهد کرد به این دلیل که بازی با بحرین بازی مهم تری به نسبت بازی با کامبوج است و از سویی امید ابراهیمی بازیکن باتجربه تری به حساب می آید. این تغییر با این نیت صورت می گیرد می گیرد که فضای جلوی خط دفاعی بهتر پوشش داده شود. در خط هافبک باز هم تغییر خواهیم داشت و این به دلیل رویارویی با بحرین در خاک این کشور است. این بازی قطعا مهم است به خصوص که تاکنون ایران موفق به شکست بحرین در خاک این کشور نشده است. مهدی طارمی به سمت راست می رود تا به جای او وحید امیری بازی کند. با این تغییر محمد محبی که در بازی قبلی اولین حضور در ترکیب تیم ملی در بازی رسمی را تجربه کرد، روی نیمکت می نشیند. اما دو بازیکن ایران در خط حمله همان ها خواهند بود؛ سردار آزمون و کریم انصاری فرد.

 مارک ویلموتس در سبک بازی و هم چنین نحوه بازی تیم ملی در این بازی تغییری ایجاد نکرده و تنها به دنبال این است که بازیکنان باتجربه تری را روانه میدان کند و این طبیعی است. به این خاطر که حریف پیشین ما کامبوج و حریف امشب بحرین است. ویلموتس پیش از این گفته بود در همه بازی ها استراتژی من مالکیت توپ و بازی تهاجمی است.

 مهدی طارمی بارها بازی در جناح راست خط هافبک را تجربه کرده است و این تغییر برای او چیز تازه ای نیست. البته او در سیستم 1-3-2-4 بیشتر در پست بال راست بازی کرده است. مهدی طارمی قطعا این اجازه را خواهد داشت در فاز حمله به داخل بزند. با حضور توامان مهدی طارمی و وحید امیری تیم ملی در کناره ها قوی تر خواهد شد و به نظر می رسد با توجه به بازی دفاعی تیم ملی بحرین، ایران می خواهد در فاز تهاجمی با توان بیشتری بازی کند. به خصوص که وحید با تجربه تر نسبت به محمد محبی است.

 با این حال باید به این نکته اشاره کرد ترکیب مورد اشاره ترکیب احتمالی و برداشتی از تمرینات تیم ملی بعد از بازی با کامبوج است و طبیعی است همه مشاهدات ما از تمرین مطابق چیزی نباشد که مارک ویلموتس و دستیارانش فکر می کنند. اما آنچه که مسلم است تیم ملی در این بازی هم با آرایش 2-4-4 در میدان حاضر خواهد شد و خواهد کوشید همانند بازی با کامبوج تهاجمی بازی کند. این بازی از هفته چهارم مقدماتی جام جهانی و در استادیوم ملی بحرین در شهر منامه برگزار می شود. بحرینی ها پیش از این بازی در برابر عراق به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند و در برابر کامبوج هم تنها با یک گل پیروز شدند.

ترکیب یازده نفره تیم ملی ایران برابر بحرین:

علیرضا بیرانوند
میلاد محمدی، رامین رضائیان، محمدحسین کنعانی زادگان، مرتضی پورعلی گنجی
امید ابراهیمی، احسان حاج صفی، مهدی طارمی ، وحید امیری
سردار آزمون و کریم انصاری فرد

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار