کد خبر: ۸۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان ایلام گفت: بانک توسعه تعاون استان ایلام تمام امکانات خود را برای ارائه خدمت و پذیرایی از زوار اربعین حسینی بسیج کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان ایلام، احمدرضا بهاروند احمدی در حاشیه بازدید از موکب‌های بانک توسعه تعاون مستقر در مرز بین‌المللی مهران اظهار داشت: خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی وظیفه‌ای همگانی بوده که در دستور کارهمکاران بانک توسعه تعاون نیز قرارگرفته است.
سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان ایلام گفت: با عنایت به اینکه حجم عمده‌ای از زوار اربعین حسینی مرز مهران در جنوب استان ایلام را برای تردد خود برمی‌گزینند، این بانک در راستای پذیرایی از زوار اباعبدالله (ع) تدابیری را اندیشیده است.
وی ادامه داد: در این راستا بانک توسعه تعاون دو موکب را در مهران و در مسیر تردد زوار اربعین حسینی برپا کرده و به‌صورت شبانه‌روزی از روزهای گذشته از زوار پذیرایی می‌کند.
این مسئول اضافه کرد: افزون بر این، دو دستگاه خودپرداز نیز توسط بانک توسعه تعاون در نقطه صفر مرزی و پایانه برکت استقراریافته و به‌صورت روزانه پول گذاری شده تا زوار از خدمات مالی بانک بهره‌مند شوند.
بهاروند احمدی تصریح کرد: همچنین در موکب‌ها که یکی در داخل شهر و دیگری در پایانه مرزی مستقرشده انواع مواد غذایی ازجمله پک صبحانه توزیع می‌شود به‌طوری‌که از آغاز شروع پذیرایی تاکنون شش هزار پک صبحانه توسط کارکنان بین زائرین اربعین حسینی توزیع‌شده است.
سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان ایلام گفت: در موکب شماره یک که در داخل شهر مهران استقراریافته هرروز توسط کارکنان بانک توسعه تعاون به زوار خدمات پذیرایی انجام می‌شود به‌طوریکه روزانه مواد خوراکی شامل خرما، شیرینی میشکا، چای و بیسکوییت بین زوار توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: درمجموع سرپرستی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان ایلام تمام امکانات خود را برای ارائه خدمت و پذیرایی از زوار اربعین حسینی بسیج کرده است

نام:
ایمیل:
* نظر: