کد خبر: ۸۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه این بانک بزرگترین پشتیبان کشاورزان کشور است و بیشترین حمایت ها را از بخش کشاورزی انجام داده است گفت: در اجرای طرح توسعه اشتغال در مناطق روستایی وعشایری با پرداخت46هزار میلیارد ریال بیش از 84 هزار فرصت شغلی ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی ، روح اله خدارحمی که روز دوشنبه 22 مهر1398 در جلسه طرح ضربتی بهبود عملکرد با مدیران حوزه های مختلف این بانک سخن می گفت، با بیان مطلب فوق اظهار داشت:حمایت گسترده بانک کشاورزی از بخش کشاورزی و عملکرد آن رضایت بخش بوده است و تلاش می کنیم در مدت باقی مانده تا پایان سال گام های استوارتر و بلند تری برداریم.
وی با بیان اینکه نقش و تأثیر بانک کشاورزی در اقتصاد کشاورزی مورد تأیید و اذعان مسئولان کشور است، این توفیق را نتیجه تلاش کارکنان ساعی این بانک در سراسر کشور دانست و افزود:با تلاش وهمت بیشتر این روند را ادامه خواهیم داد.
خدارحمی اضافه کرد: بانک کشاورزی یکی از نقاط قوت کشور برای گذر از شرایط خطیر کنونی است و در نتیجه تلاش کارکنان این بانک با تخصیص بهینه منابع و همت کشاورزان، شرایط تولید در کشور رو به بهبود است و خوشبختانه مشکلی در زمینه امنیت غذایی مردم وجود ندارد.
وی کاهش هزینه ها ،بهبود درآمدهای بانک، افزایش وحدت رویه،همدلی و همراهی بیشتر را برای حرکت در مسیر تحقق اهداف و برنامه ها ضروری دانست و با اشاره به انتظارات کمی و کیفی، بر توان افزایی و مشارکت همه کارکنان در سطوح مختلف با هدف شناسایی ظرفیت ها تأکید و خاطرنشان کرد: بهبود روش های نظارتی،تسریع در پیگیری پرونده ها و بهبود درآمدها در کاهش هزینه ها نقش دارد و این نگرش باید دربین کارکنان نهادینه شود.
خدارحمی عملکرد بانک کشاورزی را در زمینه کاهش هزینه ها مثبت ارزیابی کرد و با بیان اینکه این بانک در زمینه کاهش هزینه های تمام شده پیشرو است تأکید کرد: برنامه طرح ضربتی بهبود عملکرد به انضمام سایر برنامه ها با جدیت در بانک کشاورزی دنبال خواهد شد زیرا آثار مثبتی بر شاخص های عملکردی خواهد داشت.
وی گفت در تلاشیم با اصلاح روندها، عملکرد خود را بهبود دهیم و با شفافیت بیشتر در وصول مطالبات،رعایت و کنترل منابع و مصارف،اصلاح و بهبود ترکیب سپرده ها، تغییر در تقسیم کار، و... از این فرصت برای تحقق اهداف بانک کشاورزی استفاده کنیم.
خدارحمی با اشاره به نقش واهمیت وصول مطالبات در کاهش هزینه ها بر پیگیری مطالبات و کاهش مطالبات غیر جاری ومشکوک الوصول تأکید کرد و یادآور شد: درامهال بدهی ها وضعیت مشتری و صنعت مورد ارزیابی قرار گیرد و به نگرشی عالمانه مبدل شود.
بر اساس این گزارش برنامه جامع و ضربتی بهبود عملکرد با رویکرد کاهش هزینه ها در بانک کشاورزی اجرا شده است و با برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته، نتایج قابل توجهی در زمینه کاهش هزینه ها و بهبود درآمدهای این بانک درپی داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: