کد خبر: ۸۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
پس از انتشار خبرهایی درباره دلیل بستری شدن کارگردان باسابقه سینمای ایران، فرزند فریدون جیرانی تاکید کرد که حال پدرش خوب است

پس از انتشار خبرهایی درباره دلیل بستری شدن کارگردان باسابقه سینمای ایران، فرزند فریدون جیرانی تاکید کرد که حال پدرش خوب است

حال فریدون جیرانی مساعد است 

یاشار جیرانی ضمن بیان این مطلب گفت: برخلاف برخی خبرها حال پدر خوب است. بله ایشان سکته مغزی کردند که خوشبختانه به خیر گذشته و رد شده است.

او ادامه داد: پدر امروز به بخش منتقل شدند و ظرف چند روز اینده از بیمارستان مرخص می شوند.

فریدون جیرانی کارگردان تهیه کننده و روزنامه نگار قدیمی ۲۲ مهر ماه در بیمارستان بستری شد.

فریدون جیرانی (زاده ۱۳۳۰ - بردسکن) کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و مجری و کارشناس فیلم ایرانی است. فیلم‌های وی در گیشه به فروش بالایی دست یافته و اکثرشان جنجالی بوده‌اند. او با فعالیت خود در تئاتر با بازی در نمایش عصمت در سال ۱۳۵۱ آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۵۲ در سینمای آزاد مشهد عضو شد. جیرانی حضور در سینمای حرفه‌ای را در سال ۱۳۶۰ با نوشتن فیلم‌نامه فیلم آفتاب نشین‌ها تجربه کرد. همچنین او در مطبوعات نیز فعالیت دارد. وی فعالیت در مطبوعات را با سردبیری در مجله سینما در سال ۱۳۷۰ آغاز کرد.

از فیلم‌هایی که او کارگردانی آن‌ها را به عهده داشته‌است می‌توان به قرمز، شام آخر، صورتی، سالاد فصل، پارک‌وی، سه‌گانه ستاره‌ها، قصه پریا و من مادر هستم و خفه گی اشاره کرد. وی مجری سابق برنامه تلویزیونی هفت است و برنامه «سی و پنج» است. از دیگر آثار وی می‌توان نهنگ آبی را نام برد.


بیشتر بدانید : فریدون جیرانی در بیمارستان بستری شد + وضعیت جسمانی

بیشتر بدانید : نازگل مشرقی و ازدواج جدید فریدون جیرانی + تصاویر

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار