کد خبر: ۸۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
شهر آنتالیا یکی از دیدنی ترین و زیباترین شهرهای ترکیه بوده که سالانه میلیون ها گردشگر و مسافر برای بازدید از تک تک جاذبه های دیدنی این شهر روانه آنتالیا می شوند. صحت این واقعیت را نیز می توان از میزان تورهای رزرو شده توسط گردشگران و مسافران به دست آورد.

معرفی بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا

پیست اسکی آنتالیا

امروزه بسیاری از مسافران و گردشگران به دنبال بازدید از بهترین و بی نظیرترین جاذبه های گردشگری آنتالیا هستند تا بتوانند لحظات خوشی را تجربه کنند. از مهمترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا می توان به پیست اسکی، شهر گمشده مایرا و منطقه بلک اشاره نمود.

 

آیا شما نیز به دنبال بازدید از بهترین و بی نظیرترین جاذبه های گردشگری آنتالیا  در تور آنتالیا ارزان  هستید؟ آیا می دانید که با رزرو هم اکنون یکی از بهترین و مناسب ترین تور آنتالیا می توانید بهترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورید؟ شهر آنتالیا یکی از دیدنی ترین و زیباترین شهرهای ترکیه بوده که سالانه میلیون ها گردشگر و مسافر برای بازدید از تک تک جاذبه های دیدنی این شهر روانه آنتالیا می شوند. صحت این واقعیت را نیز می توان از میزان تورهای رزرو شده توسط گردشگران و مسافران به دست آورد به طوری که تور آنتالیا یکی از پرفروش ترین تورهای سال های اخیر بوده و از این نشان از محبوبیت شهر آنتالیا برای بسیاری از گردشگران می باشد.

به گزارش سفر باتو ، پیست اسکی آنتالیا یکی از مشهورترین جاذبه های دیدنی شهر آنتالیا می باشد که در این پیست در سال 2007 افتتاح شد و دارای مجهزترین و بزرگترین تله کابین بوده و آن را به عنوان دومین تله کابین بزرگ دنیا نیز به شمار می آورند. گردشگران و مسافران می توانند با رفتن به این منطقه از ارتفاع بسیار بالا شاهد دریا و سواحل بسیار بی نظیر شهر آنتالیا شده و هیجان انگیزترین لحظات را در این ارتفاعات تجربه نمایند و لذت یک پیست اسکی را از نزدیک برای خود به ارمغان بیاورید.

 

شهر گمشده مایرا: جاذبه های گردشگری آنتالیا

شهر گمشده مایرا از دیگر بهترین و بی نظیرترین جاذبه های دیدنی شهر آنتالیا می باشد که این شهر در حومه فینیکا و کاس آنتالیا واقع شده است و یکی از مهمترین و قدیمی ترین میراث تاریخی شهر آنتالیا و کشور ترکیه می باشد. سالانه مراسم های بسیار مختلفی برای یادبود این شهر در آنتالیا برگزار می شود که گردشگران و توریست ها می توانند در ماه دسامبر با رزرو تور آنتالیا، در این مراسم ها شرکت کرده و اطلاعات بسیار زیادی را درباره تاریخ این منطقه به دست بیاورید. از مهمترین قسمت هایی که می توانید در این شهر از آنها بازدید داشته باشید می توان به خانه های سنگی، ویرانه های تاریخی و کلیساها اشاره نمود که هر کدام از این بناها بهترین بازگو کننده تاریخ گذشته این شهر بوده است. در هنگام بازدید از این منطقه می توانید دوربین عکاسی خود را به همراه داشته باشید تا بهترین تصاویر را به ثبت برسانید.

معرفی بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا: جاذبه های گردشگری آنتالیا

از دیگر زیباترین جاذبه های گردشگری آنتالیا می توان منطقه بلک را نام برد که این منطقه از پرترددترین و پربازدیدترین مناطق خاص آنتالیا بوده و بسیار مورد توجه گردشگران و مسافران واقع شده است. اگر شما نیز به دنبال بازدید از زیباترین جاذبه ی دیدنی شهر آنتالیا هستید می توانید این منطقه را در اولویت های خود قرار داده و یکی از مدرن ترین و لوکس ترین منطقه گردشگری این شهر را از نزدیک تماشا کنید. منطقه بلک یکی از بهترین گزینه ها برای گرفتن حمام آفتاب بوده و هم چنین این منطقه را بهشت بازی گلف نیز می دانند چرا که زمین های بسیار مختص و زیادی برای انجام بازی های گلف در این منطقه تدارک دیده شده است و علاوه بر آن گردشگران و مسافرانی که از این منطقه بازدید می کنند می توانند از ورزش های آبی نیز بهره مند شده و بهترین و بی نظیرترین لحظات را در این مکان سپری نمایند. وجود رستوران های بسیار شیک و مجلل در این منطقه فرصت بسیار خوبی را به گردشگران ارائه داده است با لذیذترین غذاهای ترکی آشنا شده و از آنها میل کنند. شب هنگام نیز برنامه های بسیار متعدد و بی نظیری در این منطقه اجرا می شود که بی شک با شرکت در این برنامه ها می توانید بهترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

منطقه یانارتاش: جاذبه های گردشگری آنتالیا

یکی دیگر از مهمترین و بی نظیرترین جاذبه های گردشگری آنتالیا می توان به منطقه یانارتاش آنتالیا اشاره کرد که یانارتاش به معنای سنگ های در حال سوختن بوده و این منطقه در نزدیکی ساحل چیرالی و در ارتفاع 300 متر از سطح دریا واقع شده است. بسیاری از رومیان این منطقه را یکی از مقدس ترین و مذهبی ترین مکان ها در جهان به شمار می آورند چرا که بر این باورند این مکان به قدری پاک بوده که آتش زیر زمین را از خود بیرون داده و یک منظره بسیار فوق العاده ای را به وجود آورده است. بی شک بازدید از این سنگ هایی که هر کدام در حال سوختن هستند و این سوختن هیچ پایانی ندارد برای بسیاری از گردشگران و توریست ها بسیار جالب و هیجان انگیز است. بسیاری از تورهای آنتالیا گردشگران را در شب هنگام به این منطقه هدایت می کنند تا بتوانند از نهایت زیبایی و جذابیت این سنگ های در حال سوختن لذت ببرند. داستان ها و افسانه های بسیار زیادی برای این منطقه و این واقعه ی زمین شناسی روایت شده است که هر کدام از آنها شنیدنی و خارج از مبحث مقاله ما می باشد.

 

برچسب ها: آنتالیا ، گردشگری ، رپرتاژ
نام:
ایمیل:
* نظر: