کد خبر: ۸۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران مطرح کرد؛
قنادان درباره چگونگی دریافت بیمه عمر رانندگان جان باخته در حادثه سقوط جرثقیل شهربازی از سوی خانواده آن‌ها توضیحاتی داد.

خانواده رانندگان تاکسی جان باخته در حادثه سقوط جرثقیل چگونه حقوق خود را دریافت کنند؟علیرضا قنادان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات رسیدگی و پیگیری حقوق جان باختگان حادثه سقوط جرثقیل در شهربازی بسیج که جان باختگان آن حادثه دو تن از تاکسیرانان بود، گفت: سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران نمایندگان خود را برای شرکت در مراسم جان باختگان این حادثه اعزام کرد و پشتیبانی لازم را در آن بازه زمانی انجام داد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که پس از جان باختن دو تن از تاکسیرانان در این حادثه سازمان تاکسیرانی چه حمایتی را از خانواده آن‌ها انجام می‌دهد، گفت: باید به این نکته توجه کرد تاکسیرانی پایتخت بیمه عمر و حوادث هستند و این گونه خدمات، خدمتی است که به صورت رایگان سازمان تاکسیرانی انجام داده است.

قنادان ادامه داد: افرادی که مراجعه می‌کنند و به خدمت سازمان تاکسیرانی درمی‌آیند اگر حادثه‌ای برای آن‌ها رخ دهد هزینه درمان آن‌ها از سوی سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران  پرداخت می‌شود.

او با تأکید بر این نکته که همکاران ما در سازمان تاکسیرانی در مناطق مختلف با رانندگان تاکسی در ارتباط هستند، گفت: ما در مناطق خود واحدی به نام رفاه و پشتیبانی داریم که بررسی حوادث رخ داده برای رانندگان تاکسی را پیگیری می‌کند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران تأکید کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری تا به امروز اقدامی جداگانه برای دو تن از جان باختگان حادثه سقوط جرثقیل شهربازی بسیج که از رانندگان تاکسی بودند انجام نداده است و تمام خدمات بیمه حوادث و عمر سازمان تاکسیرانی جزء خدمات عمومی است که برای تمام رانندگان لحاظ می‌شود.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از حادثه سقوط جرثقیل در شهربازی بسیج/ بازداشت راننده و پیمانکار 


قنادان در پاسخ به این سوال که خانواد‌ه رانندگان جان باخته در حادثه سقوط جرثقیل چگونه می‌توانند از مزایای بیمه عمر آن‌ها استفاده کنند، اظهار کرد: خانواده رانندگان جان باخته می‌توانند با مراجعه به واحد رفاه و پشتیبانی سازمان تاکسیرانی منطقه و دریافت معرفی نامه کلیه حقوق مربوطه را دریافت کنند.

او در پاسخ به این سوال که این فرآیند چه میزان زمان بر است، گفت: این فرآیند زمان طولانی ندارد و تنها کافی است که خانواد‌ه رانندگان جان باختگان حادثه سقوط جرثقیل شهربازی بسیج به واحد رفاه و پشتیبانی سازمان تاکسیرانی منطقه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

رانندگان تاکسی بیمه عمر و حوادث هستند

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار