کد خبر: ۸۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران معتقد است که دیدار امروز مقابل پرسپولیس برای آن ها بازی مرگ و زندگی نیست.او می‌گوید بازیکنانش برای اینکه امتیاز لازم در این بازی را به دست بیاورند خواهند جنگید

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران معتقد است که دیدار امروز مقابل پرسپولیس برای آن ها بازی مرگ و زندگی نیست.او می‌گوید بازیکنانش برای اینکه امتیاز لازم در این بازی را به دست بیاورند خواهند جنگید

نظر فرکی درباره دیدار با پرسپولیس

حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد تقابل شاگردانش و پرسپولیس در هفته هفتم می تواند اتفاقات جالبی را رقم بزند. این دیدار امروز و در حالی برگزار می‌شود که ورزشگاه آزادی خالی از تماشاگر خواهد بود چون هواداران تیم سرخپوش پایتخت محروم هستند و حق حضور در ورزشگاه آزادی را ندارند. اما حسین فرکی در خصوص این بازی گفت: «قطعاً این را می دانیم که پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است اما بازیکنان من هم جوان و دارای انگیزه های متفاوتی هستند و ما برای کسب همه امتیازات این بازی می‌جنگیم.»

او اضافه کرد: «شاید این طور به نظر بیاید که تیم من در خط دفاع دارای مشکلاتی شده ولی در خط حمله، تیم قدرتمندی هستیم و تلاش کردیم در روزهای گذشته روی عملکرد مدافعان و دروازه‌بان ها هم بیشتر کار کنیم تا گل های آسان نخوریم. از سوی دیگر به بازیکنانم در همه خطور اعتماد و اعتقاد کامل دارم و معتقدم جوانان تیم به همراه بازیکنان باتجربه می توانند ما را سربلند کنند.»

سرمربی پیکان در خصوص نقاط ضعف و قوت پرسپولیس نیز گفت: «من برای تیم مقابل احترام زیادی قائل هستم اما به صورت طبیعی حریف را به خوبی می شناسم و آنها را بارها آنالیز کردیم. امیدوارم مقابل پرسپولیس از اول کار، یک بازی خوب و مطمئن را به نمایش بگذاریم و در وهله دوم به دنبال کسب بهترین نتیجه برویم. برای ما این دو موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما به این دیدار به عنوان بازی مرگ و زندگی نگاه نمی‌کنیم زیرا همچنان در اوایل فصل هستیم و همه تیم ها برای جبران امتیازات از دست رفته یا کسب امتیازات بیشتر زمان کافی در اختیار دارند.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار